کل‌کل توییتری پیکه با برنامه تلویزیونی معروف اسپانیایی در شب تولدش

کل‌کل توییتری پیکه با برنامه تلویزیونی معروف اسپانیایی در شب تولدش

پایگاه خبری فوتبالی – جرارد پیکه و حساب توییتری یک برنامه مشهور در اسپانیا در توییتر به کل کل پرداختند. پیکه سالروز تولد ۳۴ سالگی‌اش را جشن گرفت که عددی برابر با تعداد قهرمانی‌های لیگ رئال مادرید است!

به گزارش فوتبالی، جرارد پیکه امروز شمع تولد ۳۴ سالگی‌اش را فوت می‌کند. او به همین دلیل بامداد امروز در توییتر خود عدد «۳۴» را نوشت. حساب توئیتر برنامه La Resistencia تصمیم گرفت با پیکه شوخی کند. حساب توییتری این برنامه با انتشار تصویر قهرمانی سی و چهارم رئال مادرید نوشت: «نه جرارد! چه کار کردی!» و به این بهانه طعنه زد که سن پیکه به اندازه تعداد قهرمانی‌های رئال مادرید در لالیگا است.

جرارد پیکه اما بیکار ننشست و در مقابل پاسخ برآمد. او در پاسخ به این تصویر نوشت: «نمی‌دانستم آن هدیه‌ها هم در تعدادی قهرمانی‌های لیگ شمرده می‌شود» و به این ترتیب به رئالی‌ها طعنه زد که در قهرمانی‌شان دست‌های پشت پرده در کار بوده.

حساب توییتری La Resistencia اما جواب دیگری به پیکه داد. این حساب با انتشار یک عکس از شادی گل لوئیس سوارز نوشت «هدیه امسال هم به قیمت یک قهرمانی تمام می‌شود» و اینگونه طعنه زد که بازیکن جدا شده بارسلونا باعث خواهد شد اتلتیکو قهرمان لالیگا شود و یک قهرمانی دیگر برای بارسلونایی‌ها از دست برود.

1101