پیش‌بازی اینتر - یوونتوس؛ دو قدم مانده به جام

پیش‌بازی اینتر - یوونتوس؛ دو قدم مانده به جام

پایگاه خبری فوتبالی – امشب در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۳:۱۵ اینتر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا به مصاف یوونتوس خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، مسیر اینتر برای رسیدن به قهرمانی در جام حذفی برای آن‌ها صعب‌العبور شده. پس از میلان، آن‌ها باید از پس یوونتوس نسبتا آماده این روزهای پیرلو برآیند. کاری که چند هفته پیش انجام دادند. کونته هرچه قدر در بازی‌های سری آ سینوسی رفتار می‌کند و مثلا مقابل سمپدوریا شکست می‌خورد اما امسال در بازی‌های مهم بد کار نکرده. اینتری‌ها هم مهره‌های بهتری دارند و هم  روی کاغذ شانس بیشتری برای برتری دارند  زیرا سرشار از انگیزه‌اند که اگر نتوانستند در سری آ قهرمان شوند اما حداقل یک جام کسب کرده باشند. جام حذفی البته به اندازه لیگ برای کونته ارزش ندارد و بیشتر نقشش گیلاس روی کیک است. کیکی که می‌تواند در صورت قهرمانی در لیگ به خوشمزه‌ترین شکل ممکن برای کونته سرو شود.

در سمت مقابل پیرلو واقعا پیشرفت کرده است. دیگر از آن تیم سردرگم ابتدای فصل خبری نیست و حتی حالا در گوشه ذهن سرمربی جوان یووه قهرمانی در سری آ هم پیدا می‌شود. تنوع تاکتیکی در گل‌های به ثمر رسیده توسط یوونتوس نشان می هد آن‌ها چندان دست و پا بسته و قابل پیش بینی نیستند اما به هر حال دیدار مقابل یوونتوس با تمام دیدارها متفاوت است. پیرلو در سری آ تنها ۲ شکست تجربه کرده. مقابل فیورنیتنیا و اینتر. آیا او این بار مچ کونته را می‌خواباند و با انتقام، به دومین جام دوران مربیگری، آن‌ هم در سال اول لیگ می‌رسد؟

***
یوونتوس ۴ دیدار قبل خود را برده و می‌تواند با برد، پنجمین پیروزی متوالی را کسب کند. آن‌ها در ۳ بازی آخر ۸ گل زده‌اند که آماری خوب است.

اینتر در ۹ بازی آخر مقابل یوونتوس تنها یک برد داشته و آن هم دیدار رفت سری آ امسال بوده است. آن‌ها در ۶ بازی آخر خانگی‌‌شان گلزنی کرده‌اند و امشب هم می‌خواهند این روند را حفظ کنند.

***
ترکیب احتمالی اینتر از نگاه گازتا: هندانوویچ – اشکرینیار - دی‌فرای – باستونی – بروزوویچ – ویدال – بارلا – یانگ – دارمیان – سانچز - مارتینز

ترکیب احتمالی یوونتوس از نگاه گازتا: بوفون – دمیرال – دلیخت – بونوچی – کوادرادو – مک کنی – بنتانکور – آرتور – ساندرو – رونالدو - کولوسفسکی

1101