لایک جنجالی راموس؛ کاپیتان رئال مادرید از وضعیت فعلی راضی نیست!

لایک جنجالی راموس؛ کاپیتان رئال مادرید از وضعیت فعلی راضی نیست!

پایگاه خبری فوتبالی – سرخیو راموس که هنوز قراردادش با رئال مادرید را تمدید نکرده و می‌تواند چند ماه دیگر به صورت رایگان از جمع رئالی‌ها جدا شود با لایک کردن یک پست در شبکه اجتماعی اینستاگرام حاشیه ساز شد. به نظر می‌رسد او از رفتار مدیران باشگاه مادریدی رضایت ندارد.

به گزارش فوتبالی، راموس یکی از کابران فعال اینستاگرام است که در این شبکه اجتماعی تصاویر زیادی از خود به اشتراک می‌گذارد. او اما با لایک کردن یک پست باعث ایجاد یک حاشیه شد. یکی از حساب‌های هواداری رئال مادرید با انتشار یک عکس از راموس که حالتی غمگین دارد نوشته: رئال مادرید حالا متقاعد شده که راموس در تابستان از این باشگاه جدا می‌شود. این، روشی است که ما با آن با اسطوره‌های‌مان برخورد می کنند. دلخراش است.

این پست چند روز قبل منتشر شده اما حالا با انتشار خبر لایک راموس توجه بسیاری بابت حرکت راموس جلب شده. چندی پیش هم رنه راموس، برارد و مدیربرنامه سرخیو راموس توییت  آلفردو دورو (از مجریان برنامه تلویزیونی ال چرینگیتو) که در آن نوشته شده بود «یک نفر توضیح دهد چرا باید با کاپیتان و یکی از اسطوره‌های رئال مادرید جوری برخورد شود که رسانه‌ها او را در زمره بازیکنان آزاد در تابستان قرار دهند» را لایک کرده بود.

1101