فلورنتینو پرز به کرونا مبتلا شد

فلورنتینو پرز به کرونا مبتلا شد

پایگاه خبری فوتبالی – پرز به کرونا مبتلا شد.

به گزارش فوتبالی، فلورنتینو پرز، رئیس ۷۳ ساله تیم رئال مادرید به کرونا مبتلا شد. این مسئله دقایقی پیش باشگاه رئال مادرید رسما اعلام کرده و گفته رئيس این باشگاه در حال حاضر در قرنطینه قرار گرفته است. ابتلای پرز به کرونا در میان تست هایی که باشگاه مادرید از بازیکناشن می‌گیرد دیده شده و حالا خبر کرونایی شدنش رسما در رسانه‌ها انتشار یافته است.

جمع این هفته فلورنیتنو پرزو  دیگر اعضای کادر مدیرتیی تیم رئال مادرید تست PCR دادند که پاسخ آن منفی بود. به همین دلیل هم همگی توانستند دیدار رئال مادرید و لوانته را از داخل ورزشگاه تماشا کنند اما حالا او به کرونا مبتلا شده است. پرز هم اکنون وضعیت بدی ندارد و تحت نظر پزشکان در قرنطینه است.

در تیم رئال مادرید چندی پیش زیدان به کرونا مبتلا شد که حالا با منفی شدن جدیدترین تست وی، او می‌تواند به تمرینات اضافه شود و در روز بازی هم هدایت رئال را بر عهده گیرد. پیشتر هم رائول گونزالز کرونا گرفته بود که با به پایان رسیدن دوران بیماری‌اش حالا به کار برگشته. در حال حاضر در رئال مادرید هنوز ناچو فرناندز کرونا دارد که  ۵ روز است در قرنطینه به سر می‌برد و به دیدار بعدی رئال مادرید مقابل هوسکا که روز شنبه برگزار می‌شود نخواهد رسید.

1101