توضیح مدیر برنامه جهانبخش؛ چرا علیرضا در برایتون ماندنی شد

توضیح مدیر برنامه جهانبخش؛ چرا علیرضا در برایتون ماندنی شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر برنامه علیرضا جهانبخش درباره آخرین وضعیت این بازیکن در برایتون توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که اخبار نسبتا زیادی درباره احتمال جدایی قرضی جهانبخش از برایتون در نقل و انتقالات زمستانی منتشر شده بود، علیرضا تصمیم گرفت در برایتون بماند تا شاید در ادامه مسابقات لیگ جزیره، شانس به او رو کند و بتواند برای تیمش به میدان برود.

امیر هاشمی‌مقدم مدیر برنامه جهانبخش درباره ماندن جهانبخش در برایتون به خبرنگار فوتبالی گفت: تصمیم گرفتن راحت است اما مهم نتیجه این تصمیم است. علیرضا پیشنهادهایی داشت اما این پیشنهادها طوری نبود که او را برای جدایی از برایتون قانع کند. از طرف دیگر برایتون با هر پیشنهادی که برای علیرضا بیاید موافقت نمی‌کند و هم مسائل فنی و هم مسائل مالی را در این زمینه مدنظر قرار می‌دهد. نهایتا علیرضا تصمیم گرفت در برایتون بماند و امیدوارم که در ادامه مسابقات، اتفاقات خوبی برای او رخ دهد.

از هاشمی‌مقدم درباره ادعای مهم علیرضا پرسیدیم. اینکه او قصد داشته در تابستان از برایتون جدا شود اما باشگاه برایتون به او وعده بازی بیشتر را داد تا جلوی جدایی علیرضا را بگیرد.

هاشمی‌مقدم درباره این مساله، چنین توضیحی داده است: در 3-2 مقطع مدیران برایتون مانع جدایی علیرضا شدند و طبیعی است که در صحبتهایی که با او داشته‌اند، به او گفته‌اند که بیشتر برای برایتون بازی خواهد کرد.

آیا الان هم دوباره چنین وعده‌ای به علیرضا داده شده است؟ پاسخ مدیر برنامه او را بخوانید: بحث وعده نیست چون خودم در این 20 سالی که مربیگری کرده‌ام به هیچ بازیکنی وعده حضور در ترکیب اصلی را نداده‌ام اما طبیعی است به بازیکنانم بگویم هر کدامشان بهتر تمرین کنند، طبیعتا شانس بیشتری برای بازی خواهند داشت.

ماههای آینده تا نقل و انتقالات تابستانی تاثیر زیادی روی آینده همکاری علیرضا با برایتون خواهد داشت. نکته‌ای که هاشمی‌مقدم هم آن را قبول دارد: به شخصه اعتقاد چندانی به نقل و انتقالات زمستانی ندارم اما در شرایط در تابستان متفاوت است و باید دید تا آن زمان چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شاید علیرضا آنقدر خوب بازی کرد که برایتون تحت هیچ شرایطی حاضر نباشد او را از دست بدهد. به هر حال این چند ماه باقیمانده تا پایان لیگ جزیره فرصت خوبی برای علیرضا است که به خوبی درباره آینده‌اش فکر کند و تصمیم مناسبی بگیرد.

1984