صادقی: شهر خودرو می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد/ دیگر نباید مفت امتیاز از دست بدهیم

صادقی: شهر خودرو می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد/ دیگر نباید مفت امتیاز از دست بدهیم

پایگاه خبری فوتبالی- اکبر صادقی، هافبک تیم فوتبال شهر خودرو تاکید کرد که این تیم می‌تواند در فصل جاری کارهای بزرگی انجام دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، اکبر صادقی در ارتباط با پیروزی شهر خودرو برابر سپاهان در اصفهان گفت: سپاهان در لیگ امسال نتایج خوبی گرفته و یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود، ما می‌دانستیم کار سختی در اصفهان در پیش داریم، خصوصا اینکه آنها می‌خواستند با گرفتن 3 امتیاز این بازی خانگی به صدر جدول برسند. با این حال ما هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کردیم چون می‌خواستیم وضعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.
وی ادامه داد: ما قبل از بازی در تمرینات به‌خوبی روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم و بچه‌ها در این بازی واقعا دستورات کادر فنی را در زمین پیاده کردند و همه بچه‌ها عالی بودند. با اینکه ما گل اول را دریافت کردیم اما بازیکنان هرگز تمرکزشان را از دست ندادند و در نهایت یک نتیجه درخشان در اصفهان گرفتیم.

صادقی در پاسخ به این پرسش که «چرا شهر خودرو در یک مقطع نتایج خوبی نگرفت؟» تصریح کرد: تیم ما نسبت به فصل گذشته با تغییرات نسبتا زیادی مواجه شد، در ضمن این را باید قبول کرد که بازی‌های امسل خیلی سخت و غیر قابل پیش‌بینی است و فاصله امتیازها هم به هم نزدیک است. ما در بعضی از بازی‌ها هم بدشانس بودیم اما نمایش ما برابر سپاهان نشان داد که شهر خودرو می‌تواند در لیگ امسال کارهای بزرگ انجام دهد. تمام هدف ما این است که در بازی‌های بعدی هم نتایج خوبی بگیریم.

هافبک شهر خودرو در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر مس رفسنجان تصریح کرد: در لیگ برتر هیچ مسابقه‌ای آسان نیست. بازی با مس هم یکی از بازی‌های سخت ما است ولی باید تلاش کنیم تا 3 امتیاز این بازی را هم بگیریم، اگر تا پایان نیم فصل اول خوب امتیاز بگیریم قطعا شرایط روحی تیم برای ادامه بازی‌ها بهتر خواهد شد. ما در برخی از بازی‌ها امتیازهای بدی را از دست دادیم ولی از این به بعد نباید مفت امتیاز از دست بدهیم.

6641