حاشیه امنیت هوادار در صدر جدول/ تیم عنایتی آماده قهرمانی نیم فصل

حاشیه امنیت هوادار در صدر جدول/ تیم عنایتی آماده قهرمانی نیم فصل

پایگاه خبری فوتبالی- هفته دوازدهم رقابتهای لیگ دسته اول کشور در حالی پشت سر گذاشته شد که تیم هوادار با هدایت رضا عنایتی توانست در صدر جدول با تعقیب کنندگانش فاصله بیندازد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، تیم فوتبال هوادار در هفته دوازدهم لیگ دسته اول موفق شد در دیداری سخت و نفس گیر در خرم آباد تیم خوب خیبر را با یک گل شکست دهد تا امتیازاتش به عدد ۲۴ برسد.
این اتفاق در حالی برای هوادار افتاد که تیم مس کرمان نزدیک‌ترین تعقیب کننده این تیم در تهران با نتیجه ۲ بر یک مغلوب تیم بادران شد تا بین این دو تیم در بالای جدول، ۳ امتیاز فاصله بیفتد.

فجر سپاسی با ۲۰ و استقلال خوزستان با ۱۹ امتیاز در تعقیب این دو تیم هستند و این امتیازات نشان می‌دهد هوادار تا حدودی توانسته بین خودش و تعقیب کنندگان فاصله ایجاد کند.

شاگردان رضا عنایتی که با ۱۸ گل بهترین خط حمله مسابقات را هم در اختیار دارند، با ۷ برد بیشترین تعداد پیروزی را هم به خود اختصاص داده‌اند و می‌توانند با ادامه این روند اندک اندک خودشان را برای قهرمانی نیم فصل آماده کنند.

هوادار در هفته سیزدهم رقابتهای لیگ دسته اول میهمان تیم پایین جدولی گل ریحان است که این دیدار ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۹ بهمن برگزار می‌شود و در صورت پیروزی و یا حتی مساوی در این دیدار، به طور حتم موقعیتش در صدر جدول را حفظ خواهد کرد.

6641