تماس رئیس ناپولی با ساری؛ گتوزو رفتنی شده؟

تماس رئیس ناپولی با ساری؛ گتوزو رفتنی شده؟

پایگاه خبری فوتبالی – اسپورت ایتالیا نوشته رئیس باشگاه ناپولی با ساری، سرمربی سابق یوونتوس تماس گرفته تا به ناپولی بپیوندد. اتفاقی که باعث عصبانیت گتوزو شده است.

به گزارش فوتبالی، پس از شکست ناپلی‌ها مقابل ورونا به نظر می‌رسد دیگر آئوریلیو دی‌لورنتیس، مدیر باشگاه ناپولی نمی‌خواهد به همکاری با گتوزو ادامه دهد. چندی پیش منابع خبری در ایتالیا از تماس دی لورنتیس با بنیتز خبر داده بودند که از دالیان جدا شده. این خبر به این معنا بود که گتوزو فرصت چندانی برای درخشش و اثبات خود در ناپل ندارد. حالا هم طبق خبر اسپورت ایتالیا، مالک تیم ناپولی با ساری تماس گرفته تا در صورت امکان او را به تیم برگرداند.

ساری ۶۲ ساله تابستان از یوونتوس اخراج شد اما هنوز از مدت زمان قراردادش با یووه یک سال ماند بود. سایت فوتبال ایتالیا به نقل از چند منبع نوشته او پیشنهاد بازگشت به ناپولی را رد کرده اما دلیل آن این بوده که می‌خواسته تمام مبلغ قراردادش را از یوونتوس دریافت کند. حالا اما در پایان فصل ممکن است اتفاق دیگر رخ دهد.

گتوزو هم که از این مسئله اطلاع پیدا کرده در کنفرانس خبری آخرین دیدار تیمش به انتقاد از مدیریت پرداخته بود. احتمالا او و ناپولی در انتهای فصل مسیرشان جدا خواهد شد.

1101