کریمیان: خیال باشگاه‌ها راحت باشد/ تست کرونا تمامی ملی پوشان فوتسال منفی است

کریمیان: خیال باشگاه‌ها راحت باشد/ تست کرونا تمامی ملی پوشان فوتسال منفی است

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم ملی فوتسال گفت: در آخرین روز برای اینکه خیال باشگاه‌ها بابت کرونای بازیکنان راحت باشد مجددا آزماش تست کرونا گرفتیم که خوشبختانه همه منفی بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، ابوالفضل کریمیان در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال که در اردوی آمادگی بسر می‌برد، اظهار داشت:  بعد از منفی شدن تست ویروس کرونای بازیکنان از روز پنج شنبه، آن ها تمرینات خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز کردند.

سرپرست تیم ملی فوتسال گفت: امروز روز آخر روز اردویی است و در این مدت بازیکنان تمرینات خوبی زیر نظر کادر فنی برگزار کردند. در مدت  4 روز تمرینات بازیکنان و کادر فنی 3 مرتبه آزمایش تست کرونا دادند و امروز هم برای اینکه خیال باشگاه‌ها بایت کرونای بازیکنان راحت باشد آخرین بار از آنها آزمایش تست کرونا گرفته شد که خوشبختانه همه تست‌های آنها منفی بود تا باشگاه‌ها خیالشان بابت بازیکنانش راحت باشد.

وی افزود: روز گذشته هم سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی به همراه کادر فنی برای عرض تسلیت به منزل اصغرحسن زاده کاپیتان تیم ملی بابت فوت پدرشان به قم رفتند و تسلیت خود و تیم ملی را خدمت خانواده او اعلام کردند.

6641