طارمی: بازی اسپورتینگ و بنفیکا؟ برایم اهمیتی ندارد!

طارمی: بازی اسپورتینگ و بنفیکا؟ برایم اهمیتی ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی طارمی بازیکن پورتو مصاحبه ای با "اسپورت تی وی 2" پس از پیروزی تیمش مقابل ریو آوه با نتیجه دو بر صفر در هفته شانزدهم لیگ پرتغال انجام داد.

به گزارش فوتبالی، طارمی که در این بازی یک پاس گل عالی با یک توپربایی استادانه داد، بیان کرد:" سعی کردیم که نمایش خوبی داشته باشیم. مهم بود که برنده باشیم و برنده شدیم. موقعیت گلزنی داشتم اما موفق نشدم. به هر صورت بازی مقابل ریو آوه برای من خیلی خاص بود. دوستانی در آن جا دارم. سال گذشته در آن جا بودم و لحظات خاصی را در باشگاه تجربه کردم. حالا اما در پورتو هستم و شرایط متفاوتی دارم. برای تیم ما مهم است که با هم دفاع کنیم و با هم حمله کنیم. من برای تیم تلاش می کنم و برایم همین که در خدمت تیم باشم از هر چیزی مهمتر است."

طارمی در مورد دربی لیسبون در میان اسپورتینگ و بنفیکا هم صحبت کرد:" اهمیتی ندارد. برای ما بازیهای تیم های دیگر مهم نیست. وقتی می بریم کاری به نتایج تیم های دیگر نداریم. بازی به بازی حرکت می کنیم."

طارمی در این فصل با 15 گل یا پاس گل در ترکیب پورتو خوش درخشیده است و توانسته تمجید هواداران تیم پرتغالی را کسب کند و به یکی از بهترین مهاجمان لیگ پرتغال تبدیل شده است.

4125