تمجید هواداران پورتو از مهاجم ایرانی: برای تولدم طارمی بیاورید!

تمجید هواداران پورتو از مهاجم ایرانی: برای تولدم طارمی بیاورید!

پایگاه خبری فوتبالی - عملکرد درخشان مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو و پاس گل وی در مقابل تیم ریو آوه باعث شد تا هواداران تیم پرتغالی از او تمجید کنند.

به گزارش فوتبالی، طارمی این بار گل نزد اما باز هم روی پیروزی تیمش تاثیر گذاشت. هواداران پورتو نیز به تمجید از او پرداختند :"یک مهاجم در سطح جهانی که همچون خاویار است." یا "لطفا با طارمی قرارداد مادام العمر ببندید" یا "طارمی بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال پرتغال است" یا "برای تولدم یک طارمی بیاورید، فوق العاده است" یا "طارمی من را یاد لیساندرو لوپز می اندازد چرا که برای هر توپ و هر حرکتی می جنگد."

طارمی در چهار بازی اخیر خود در لیگ پرتغال سه گل و دو پاس گل داشته است. در حقیقت او در همه این بازیها یا گل یا پاس گل داشته تا تاثیر مستقیم خود را بگذارد. او در مقابل ریو آوه با یک توپگیری تماشایی توانست هم تیمی خود را در موقعیت دروازه خالی صاحب توپ کند و بدین ترتیب به ستاره میدان تبدیل شود. طارمی با 15 گل یا پاس گل دومین بازیکن برتر تیمش از این حیث در این فصل بوده و فقط سرجیو با تاثیر مستقیم روی 17 گل بالاتر از اوست. مهدی در این فصل دوازده گل زده و سه پاس گل داده در حالی که سرجیو 12 گل زده و پنج پاس گل ثبت کرده است.

4125