اقدام زیبای هافبک اورتون: در حمایت از پسر بیمارش موهایش را تراشید

اقدام زیبای هافبک اورتون: در حمایت از پسر بیمارش موهایش را تراشید

پایگاه خبری فوتبالی - آلان مارکس هافبک اورتون اجازه داد تا پسرش که دچار ریزش مو شده، موهایش را بتراشد و بدین ترتیب از وی حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی، میگل پسر بازیکن برزیلی که یکی از سه فرزند اوست، از چهار سالگی به نوعی بیماری خودایمنی دچار شد و به همین خاطر موهایش را از دست داد. در حال حاضر میگل سلامت است و نیازی به درمان ندارد اما پدرش برای این که از او حمایت کند، موهایش را تراشید. بازیکن سابق ناپولی تصویری از پسرش منتشر کرده است که در حال تراشیدن موهای اوست و حالا پدر و پسر شبیه هم شده اند. 

همسر آلان در پیامی اینستاگرامی نوشته است:" وقتی که این موضوع برای خانواده ما پیش آمد، خیلی ترسیدم چرا که حقیقت این است که با آن احساس راحتی نمی کردم. مطمئن نیستم که از چه حرفهایی استفاده کردم و چه گفتم اما بعد از فکر کردن، دعا کردن و برخی ابهامات، تصمیم گرفتم که مسیری که در سالهای اخیر طی کردیم را با شما به اشتراک بگذارم. وقتی که میگل ما چهار ساله بود، به بیماری ریزش مو دچار شد، نوعی بیماری خودایمنی که بر اساس آن، بدن به ریشه های موی خود شخص حمله می کند. آیا موضوع خطرناکی است؟ آیا او درمانی دارد؟ آیا مشکلاتی دارد؟ نه. تنها مشکل مربوط به ریزش مو این است که زیبایی فرد از بین می رود. میگل ما کاملا سالم است و خدا را شکر، به ندرت به درمان نیاز دارد. آیا این ژنتیکی است؟ آیا احساسی است؟ چیزی نمی دانیم. گاهی اوقات افراد از ما سوالاتی می پرسیدند اما عملا پاسخی نداریم.تصمیم گرفتیم که آن را به نمایش بگذاریم تا همه ببینند. او یک بچه خوشحال است و همیشه می خندد. آفتاب در خانه های ماست. او با همه چیز شوخی می کند و با همه چیز کنار آمده است. اما گاهی اوقات از نگاه ها و سوالات خسته می شود و دوست ندارم که او را این گونه ببینم.او بچه ای دوست داشتنی است که توسط خداوند انتخاب شده است. شاهکار استادانه یک خالق. دوستت داریم کوچولو."

4125