انتخاب عجیب ایمان سلیمی؛ لیگ اسلواکی

انتخاب عجیب ایمان سلیمی؛ لیگ اسلواکی

پایگاه خبری فوتبالی-مدافع فصل گذشته باشگاه تراکتور که گفته می شد قرار است به تیمی در لیگ سوئد بپیوندد راهی لیگ اسلواکی شد.

به گزارش فوتبالی، ایمان سلیمی که بعد از دو فصل حضور در تراکتور در ابتدای لیگ بیستم با فسخ قرارداد با این تیم در تدارک حضور در فوتبال اروپا بود، در انتخابی عجیب لیگ اسلواکی را برای ادامه فوتبال انتخاب کرده است.

در شرایطی که بعد از فسخ قرارداد با تراکتور، ایمان سلیمی اعلام کرده بود که این تصمیم را در راستای حضور در فوتبال اروپا اتخاذ کرده بود، با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس پروسه انتقال وی با ماجرای جالبی همراه شد و در حالی که قرمزها پیشنهاد خوبی در نقل و انتقالات تابستانی به او داده بودند تا جانشین شجاع خلیل زاده شود اما بندی که در قرارداد این بازیکن با باشگاه تراکتور وجود داشت مانع این انتقال شد.

با این حال سلیمی که در گفتگوهای خود مدعی شده بود اولویت اول او حضور در فوتبال اروپاست، طی مذاکرات گذشته به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس پاسخ منفی داده بود. او چند روز قبل مقدمات دریافت ویزا و سفر به اسلواکی را تدارک دید و با توجه به دریافت بلیت و مذاکرات اولیه با تیم باشگاهی، صبح امروز راهی اسلواکی شد تا فوتبال خود را در این لیگ ادامه دهد.

7655