عکس؛ گل تکواندویی و نینجایی زلاتان در تمرینات میلان

عکس؛ گل تکواندویی و نینجایی زلاتان در تمرینات میلان

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان، که در آستانه‌ی چهل سالگی قرار دارد، به نظر می‌رسد که به این سادگی ها و زودی ها قرار نیست که دست از فوتبال بکشد و همچنان می‌خواهد که در سطح اول خوش بدرخشد و خودنمایی کند. او در بازی مقابل اینتر با لوکاکو جنگ لفظی سختی داشت و در نیمه‌ی دوم به علت دو کارته شدن از زمین مسابقه اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، اکنون زلاتان ابراهیموویچ در تازه ترین ویدیویی که از خود در صفحه‌ی شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده، روی یک سانتر که به نظر می‌رسد در تمرینات میلان است با حرکتی تکواندویی و با کف پا دروازه را باز می‌کند. او با پرشی زیبا این حرکت را انجام می‌دهد و دروازه را باز می‌کند.

زلاتان ابراهیموویچ

زلاتان ابراهیموویچ چند باری هم خود را با بنجامین باتن مقایسه کرده بود و معتقد بود که هیچگاه پیر نبوده است و به نظر می‌رسد که همچنان در فرم بدنی مناسبی قرار دارد و باید دید که تا چه زمانی به این روند ادامه خواهد داد.

میلان در حال حاضر صدرنشین لیگ فوتبال ایتالیاست و زلاتان هم عملکرد خوبی دارد و باید دید که می‌تواند در این فصل به قهرمانی سری آ برسد یا باز هم یووه آن را تصاحب خواهد کرد و اختلاف امتیازاتش را با میلان جبران می‌کند.

1470