بارتومئو درباره قرارداد مسی: من افشا نکردم/ لئو هر چه گرفته حقش بوده!

بارتومئو درباره قرارداد مسی: من افشا نکردم/ لئو هر چه گرفته حقش بوده!

پایگاه خبری فوتبالی – بارتومئو دست داشتن در افشای قرارداد مسی را تکذیب کرده. او از مسی و مقدار دستمزد این بازیکن هم حمایت کرده است.

به گزارش فوتبالی، قرارداد لیونل مسی توسط رسانه ال موندو افشا شده و حواشی زیادی بوجود آورده. برخی اعتقاد داشتند ممکن است جوزپ بارتومئو در افشای این قرارداد دست داشته باشد تا خود را بابت بخران‌های مالی اخیر بی‌تقصیر بداند اما او این مسئله را تکذیب می‌کند.

بارتومئو در گفت و گو با Esport3 با تکذیب مسئولیت داشتنش در افشای قرارداد مسی گفته: این مسئله، مسئله بسیار جدی و مهمی است زیرا افشای قرارداد حرفه‌ای امری غیرقانونی است.  صحبت در تلویزیون و اتهام زدن آسان است اما این مسئله شوخی بردار نیست و در دادگاه خاتمه پیدا می‌کند.

رئيس سابق باشگاه بارسلونا از حقوق مسی دفاع می‌کند. او گفته: باید بگویم که لئو شایسته دریافت هر اندازه پولی است که گرفته. هم از لحاظ حرفه‌ای و هم از لحاظ اقتصادی. بدون وجود پاندمی و کرونا، بارسلونا می‌توانست به آسانی تمام مبالغ را پرداخت کند.

گفتنی است در حال حاضر لیونل مسی تمام مسائل را به وکلایش واگذار کرده و هنوز خودش هم اظهارنظری در این رابطه نکرده اما کومان گفته یکی از دلایل درخشش او در بازی شب گذشته، ‌انگیزه لئو بابت افشای قرارداد بوده.

1101