کاهش چشمگیر اختلاف گل‌های کاشته مسی و رونالدو

کاهش چشمگیر اختلاف گل‌های کاشته مسی و رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا، در روزی که ارقام نجومی دستمزدش از بارسلونا فاش شده بود، گلی تماشایی از روی یک ضربه‌ی کاشته به ثمر رساند. این گل به نوعی حالت انتقامی داشت چرا که مسی مقابل بیلبائو در سوپرکاپ اسپانیا اخراج و دو جلسه محروم شده بود.

به گزارش فوتبالی، بحث مقایسه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو همواره داغ بوده است و این دو فوق ستاره حال حاضر جهان فوتبال همیشه در عرصه های مختلف مورد مقایسه قرار گرفته‌اند. یکی از این بخش ها که رونالدو و مسی در آن مقایسه می‌شوند، تعداد گل‌هایی است که از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسانده‌اند. در حقیقت فاصله گل‌هایی که مسی و رونالدو از این طریق به ثمر رسانده‌اند، زیاد بوده است اما در سال های اخیر این فاصله کم شده و تقریبا می‌توان گفت که لئو مسی به کریستیانو رونالدو رسیده است.

در واقع تا سال 2011، کریستیانو رونالدو 30 گل از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسانده بود و لئو مسی فقط 4 گل از این طریق زده بود اما اکنون و در سال 2021 یعنی با گذشت ده سال، لیونل مسی 55 گل از این طریق به ثمر رسانده است و کریستیانو رونالدو 56 گل از این راه زده است و تنها یک گل بیشتر از ستاره آرژانتینی از این راه زده و اختلاف آن ها بسیار کم شده است.

1470