مثلثی که افتخارات گذشته سپاهان را مرور کردند

مثلثی که افتخارات گذشته سپاهان را مرور کردند

پایگاه خبری فوتبالی- ممنوعیت جذب مربیان خارجی اگرچه محدودیت های زیادی برای فوتبال ایران به همراه داشته و تهدیدی علیه رشد و پیشرفت فوتبال به شمار می رود، اما این فرصت را نیز برای درخشش مربیان جوان فراهم کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، یکی از جذابیت های مصاف دو تیم شهرخودرو و سپاهان، رویارویی مهدی رحمتی و محرم نویدکیا بود که در لیگ های نهم و دهم همبازی بودند و با امیرقلعه نویی در شرایطی که محمود کریمی نیز به تازگی فوتبال را کنار گذاشته بود و به عنوان مربی کارش را در سپاهان ادامه می‌داد، دو دوره پیاپی قهرمان لیگ شدند. 

البته پس از این دو دوره درخشان مهدی رحمتی از اردوی طلایی پوشان جدا شد و به استقلال بازگشت ولی محرم نویدکیا به عنوان کاپیتان سپاهان و محمود کریمی به عنوان دستیار زلاتکو کرانچار یک قهرمانی دیگر  و در واقع‌ هت‌تریک قهرمانی را برای اولین مرتبه در لیگ برتر فوتبال ایران تجربه کردند.

این سه چهره سرشناس و محبوب فوتبال ایران روز گذشته در ورزشگاه نقش جهان پس از سال ها در قالب کادر فنی دو تیم شهرخودرو و سپاهان دوباره در کنار یکدیگر قرار گرفتند و برای ثانیه‌های فرصت فکر کردن به خاطرات خوب گذشته برای آنها فراهم شد.

6641