چهره درهم مسی حین گرم کردن؛ ناراحت از افشای قرارداد؟!

چهره درهم مسی حین گرم کردن؛ ناراحت از افشای قرارداد؟!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا، در حین گرم کردن برای بازی مقابل اتلتیک بیلبائو چهره‌ای ناراحت و در هم داشت. مسی معمولا وقتی برای بازی‌ها گرم می‌کند چهره‌ای شاد و پر انرژی دارد اما برای بازی مقابل اتلتیک بیلبائو این بار ناراحت به نظر می‌رسید و تصاویر او در حالی که با چهره‌ای عبوس در حال گرم کردن بود، در شبکه‌های اجتماعی سوژه شد.

به گزارش فوتبالی، نشریه مادریدی ال موندو در گزارشی که به تازگی منتشر کرده بود، رقم آخرین قرارداد لیونل مسی را منتشر کرده است و مشخص شده که لیونل مسی خیلی بیشتر از آن چیزی که تاکنون به رسانه‌ها اعلام می‌شده، از باشگاه بارسلونا دستمزد می‌گیرد. در واقع گفته می‌شود که لیونل مسی مبلغی حدود 555 میلیون یورو را بابت 4 سال حضور در باشگاه بارسلونا دریافت کرده است که این رقم بسیار هنگفت و زیاد است و باعث بدهکاری بارسلونا شده. اکنون به نظر می‌رسد که مسی از اینکه رقم دستمزد او افشا شده، عصبانی و ناراحت است.

مسی هنوز قراردادش را با بارسلونا تمدید نکرده است و لو رفتن رقم قرارداد قبلی او می‌تواند تاثیرات زیادی روی این قضیه بگذارد و باید دید که او در پایان فصل از بارسا می‌رود یا اتفاق دیگری خواهد افتاد.

1470