عکس؛ ضدحمله سرعتی محمد صلاح که می‌تواند نامزد زیباترین گل فصل شود

عکس؛ ضدحمله سرعتی محمد صلاح که می‌تواند نامزد زیباترین گل فصل شود

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح ضربه نهایی و ویران کننده را در ضدحمله سریع لیورپول در پیروزی روز یکشنبه این تیم در مقابل وستهام به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، صلاح در ورزشگاه لندن گل دوم تیمش را روی یک ضدحمله تماشایی به ثمر رساند.  روی دفاع از یک ضربه کرنر، ترنت الکساندر آرنولد صاحب توپ شد و توپ را در اختیار شقیری قرار داد. هافبک سوئیسی خیلی سریع صلاح را دید و مهاجم مصری نیز پس از دو ضربه عالی دروازه را باز کرد. صلاح در ابتدا با پای راست توپ را استپ کرد و در نهایت با پای چپ با یک ضربه عالی دروازه فابیانسکی را باز کرد تا بدین ترتیب لیورپول در مقابل وستهام به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کند.

گری نویل مفسر اسکای اسپورت در تمجید از گری نویل گفت که صلاح ضربه بسیار "ویژه" ای را به توپ زده است. یکی از کاربران شبکه های اجتماعی گفته است که این گل می تواند زیباترین گل فصل باشد و یکی از هواداران تاتنهام نوشته است:" ما چه گناهی کرده ایم که باید این گونه مقابلمان گل بزنند." و سومی نوشته است:" خط حمله بی نظیر که سطح بدنی بی نظیرشان را نشان داد."

لیورپول با پیروزی مقابل وستهام به رتبه سوم جدول صعود کرد که فقط یک امتیاز با منچستریونایتد و چهار امتیاز تا منچسترسیتی فاصله دارند.

4125