وستهام 1-3 لیورپول؛ لک‌لک‌ها را دست کم نگیرید

وستهام 1-3 لیورپول؛ لک‌لک‌ها را دست کم نگیرید

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، لیورپول موفق شد در خانه‌ی حریف مقابل وستهام به پیروزی برسد و یک پیروزی خوب بدست بیاورد چرا که وستهام یونایتد هم درجایگاه های بالای جدول این فصل از لیگ برتر قرار دارد و لک‌لک‌های آنفیلد در این بازی خودی نشان دادند و امید های خود را برای قهرمانی زنده نگه داشتند.

به گزارش فوتبالی، لیورپول که فصل گذشته در لیگ برتر انگلیس قهرمان شده بود، اکنون تا حدودی با صدر جدول فاصله گرفته است و در تلاش است تا بتواند اختلاف خود را با منچسترسیتی و منچستریونایتد کم کرده و دوباره صدر را تصاحب کند تا بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. در این بازی محمد صلاح دبل کرد و جورجینیو واینالدوم در دقیقه 84 گل سوم لیورپول را به ثمر رساند و پس از آن بود که وستهام توانست حمله‌ای موثر داشته باشد و دروازه‌ی لیورپول را باز کند. تک گل وستهام را در ورزشگاه لندن، کریگ داوسون در دقیقه 87 به ثمر رساند و در نهایت بازی با نتیجه 3 بر 1 به نفع لیورپول خاتمه یافت تا لک لک ها سه امتیاز دیگر را بدست بیاورند.

اکنون باید دید که در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و در هفته‌های بعد چه نتایجی رقم می‌خورد  و لیورپول شانس قهرمانی خواهد داشت یا خیر.

1470