واکنش تند نیمار به شایعه تدارک جشن مجلل برای تولدش

واکنش تند نیمار به شایعه تدارک جشن مجلل برای تولدش

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار در روز جمعه 29 ساله خواهد شد. نشریه اکسترا ادعا کرده بود که مهاجم برزیلی در تدارک یک جشن مجلل در پاریس است که برخی از سلبریی ها و هنرمندان سرشناس برزیل به این مراسم دعوت شده اند و حتی برخی از آنها قصد سفر به پاریس را دارند.

به گزارش فوتبالی، اکسترا گزارش داده است که نیمار از مهمانانش خواسته که در مورد درز این خبر احتیاط کنند و در طول مراسم از تلفن های همراه استفاده نکنند تا اتفاقاتی که در جشن سال نوی وی در ریودوژانیرو رخ داد، تکرار نشود. مسی برای سال نو در حومه ریو دو ژانیرو جشن بزرگی را در عمارت مجلل خود به مدت هفت روز و با دعوت از 500 مهمان برگزار کرده بود.

نیمار اما این بار خیلی سریع به این خبر واکنش نشان داد و در پیامی توییتری نوشت:"یک شایعه اشتباهی در رسانه های خارق العاده برزیل آغاز شده است. اما باید بگویم که هیچ  جشنی در کار نیست، فردی که این شایعه را شروع کرده بهتر است که به دنبال کارهای بهتر برود..."

قطعا اگر قرار باشد که نیمار در فرانسه که در حال حاضر شرایط خاص نیمه قرنطینه دارد، جشن تولد بگیرد، جنجال بزرگی ایجاد خواهد کرد. در حقیقت دولت فرانسه هر گونه مهمانی با بیشتر از شش نفر را ممنوع کرده است و بین ساعت 18 تا 6 صبح محدودیت های ویژه ای وجود دارد.

4125