عکس؛ خنده‌های بامزه سیمئونه پس از کاشته دیدنی سوارز

عکس؛ خنده‌های بامزه سیمئونه پس از کاشته دیدنی سوارز

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های لالیگا در بازی میان اتلتیکو مادرید و کادیز، لوئیس سوارز موفق شد گل اول تیمش را به زیبایی هر چه تمام تر وارد دروازه کادیز کند. این گل در دقیقه 28 بازی به ثمر رسید و سوارز باز هم در این هفته از رقابت‌های لالیگا خودنمایی کرد. دیگو سیمئونه پس از این گل بسیار خوشحال به نظر می‌رسید به طوری که خنده های بامزه‌ای را به نمایش گذاشت.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید به شکل فوق العاده‌ای در این فصل از رقابت‌های لالیگا اوج گرفته است و مقتدرانه به صدر جدول تکیه زده به طوری که بعید به نظر می‌رسد دیگر تیمی بتواند به آن‌ها برسد. دیگو سیمئونه در این فصل از رقابت‌های لالیگا شاهکار کرده است و با یک بازی کمتر، 10 امتیاز بیشتر از تیم دوم جدول دارد و با این روند به راحتی قهرمان لیگ فوتبال اسپانیا در این فصل خواهد شد.

از طرفی سوارز هم در جمع روخی بلانکو عملکرد خوبی دارد و با گلزنی های خود کمک زیادی به صدرنشینی اتلتیکو مادرید در لالیگا کرده است. او در این هفته هم از روی ضربه‌ای ایستگاهی از پشت محوطه جریمه گلی زیبا به ثمر رساند. دیگو سیمئونه پس از این گل به وجد آمده و خنده‌های جالبی داشت.

1470