عکس؛ سوپرگل سوارز به کادیز که در بارسلونا نمی‌توانست بزند!

عکس؛ سوپرگل سوارز به کادیز که در بارسلونا نمی‌توانست بزند!

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های لالیگا در بازی میان اتلتیکو مادرید و کادیز، لوئیس سوارز موفق شد گل اول تیمش را به زیبایی هر چه تمام تر وارد دروازه کادیز کند. این گل در دقیقه 28 بازی به ثمر رسید و سوارز باز هم در این هفته از رقابت‌های لالیگا خودنمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، لوئیس سوارز در تابستان گذشته توسط رونالد کومان از بارسلونا کنار گذاشته شد و مجبور شد راهی اتلتیکو مادرید شود. او اکنون در جمع روخی بلانکو عملکرد خوبی دارد و با گلزنی های خود کمک زیادی به صدرنشینی اتلتیکو مادرید در لالیگا کرده است. او در این هفته هم از روی ضربه‌ای ایستگاهی از پشت محوطه جریمه گلی زیبا به ثمر رساند.

در واقع سوارز این گل زیبا را از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند. او در بارسلونا این فرصت را نداشت که روی ضربات کاشته خودی نشان دهد چرا که آنجا لیونل مسی تمام کاشته‌ها را می‌زند و سوارز خیلی کم و به ندرت فرصتی گیرش می‌آمد و نمی‎‎‌توانست از این ضربه‌ها بهره ببرد.

اما اکنون در اتلتیکو مادرید، کاشته‌های این تیم هم در اختیار مهاجم اروگوئه‌ای قرار می‌گیرد و مانند دوران حضورش در لیورپول می‌تواند روی این توپ ها هم خودی نشان داده و گلزنی کند.

1470