الجبوری: خوشحالم که بازی با استقلال را جبران کردم

الجبوری: خوشحالم که بازی با استقلال را جبران کردم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو گفت: خوشحالم که از دست دادن چند موقعیت گل در دیدار با استقلال را مقابل سپاهان جبران کردم.

به گزارش فوتبالی وبه نقل از تسنیم، احمد الجبوری در خصوص پیروزی 3 بر یک تیمش برابر سپاهان در اصفهان گفت: سپاهان جزو تیم‌های خوب ایران است و نتایج خوبی هم گرفته بود. آنها در اصفهان دنبال برد بودند و در آن سو ما هم به چیزی جز گرفتن 3 امتیاز فکر نمی‌کردیم. در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت سپاهان کار کرده بودیم و خوشحالم که 3 امتیاز مهم در اصفهان گرفتیم.

وی در ارتباط با 2 گلی که در این بازی به ثمر رساند، آن هم در شرایطی که در بازی با استقلال موقعیت‌های مشابهی را از دست داده بود، تصریح کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. در بازی با استقلال با بدشانسی چند فرصت خوب را از دست دادم و خوشحالم که بازی با استقلال را مقابل سپاهان جبران کردم و 2 گل زدم.

الجبوری افزود: اخیرا شرایط چندان خوبی نداشتم و خوشحالم که وقتی به زمین رفتم به تیمم کمک کردم و 2 گل زدم. مهاجم همیشه نیاز به گل زدن دارد و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم برای تیمم بازیکن تاثیرگذاری باشم. این 2 گل را هم به خانواده‌ام و همچنین هواداران شهر خودرو تقدیم می‌کنم.

مهاجم شهر خودور اظهار داشت: در چند بازی امتیازهای حساسی را از دست دادیم. در همان زمان هم اعتقاد همه ما این بود که شهر خودرو به شرایط خوبی خواهد رسید و خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد. امیدوارم در ادامه راه هم نتایج خوبی کسب کرده و در پایان لیگ یک جایگاه خوب را کسب کنیم.

4774