خدیرا بالاخره از یوونتوس جدا شد؛ مقصد: بوندس‌لیگا

خدیرا بالاخره از یوونتوس جدا شد؛ مقصد: بوندس‌لیگا

پایگاه خبری فوتبالی – سامی خدیرا بالاخره از جمع یوونتوسی‌ها جدا می‌شود. او قرار است امروز تست‌های پزشکی را جهت حضور در تیم هرتابرلین بگذراند.

به گزارش فوتبالی، سامی خدیرا، هافبک آلمانی سابق تیم رئال مادرید که در تیم یوونتوس نتوانست به دوران اوج خود برسد بالاخره در آستانه جدایی از این تیم ایتالیایی قرار گرفته و طبق اخبار منتشر شده قرار است او به هرتابرلین بپیونند.

خدیرای ۳۳ ساله از لیست تیم یوونتوس برای لیگ قهرمانان اروپا خط خورد و کسی آخرین حضور او در زمین چمن را به خاطر ندارد. او اصلا در تورین و در جمع یوونتوسی‌ها در این چند سال ندرخشیده و به ندرت توانسته جایی در ترکیب اصلی یووه به دست آورد. پیرلو هنوز در بازی‌های امسال به خدیرا میدان نداده و این بازیکن آلمانی هم بالاخره تصمیم گرفت از یوونتوس جدا شود.

سایت فوتبال ایتالیا به نقل از کیکر اعلام کرده خدیرا هم اکنون در برلین حضور دارد تا به دنبال توافقات کسب شده، تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد و سپس با امضای قرارداد، پیراهن هرتابرلین را بر تن کند.

قرارداد احتمالی خدیرا با هرتابرلین ۲ سال و نیم اعتبار خواهد داشت و به این ترتیب او تا پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ پیراهن این تیم آلمانی را بر تن خواهد کرد.

1101