مورد عجیب سرمربی سانتوس؛ تی‌شرتی که یاری نرساند!

مورد عجیب سرمربی سانتوس؛ تی‌شرتی که یاری نرساند!

پایگاه خبری فوتبالی – سانتوس در فینال لیبرتادورس مغلوب شد تا کوکا، مربی این تیم به مراد خود نرسد.

به گزارش فوتبالی، الکسیس استیوال، سرمربی تیم سانتوس که در میان اهالی فوتبال به کوکا معروف است در دیدار شب گذشته با لباسی متفاوت پای به ورزشگاه گذاشته بود. او که سابقه مربیگری بسیار زیادی دارد و بارها هم تیم خود را تغییر داده تا به حال نتوانسته در لیبرتادورس قهرمان شود اما شب گذشته شانس این را داشت تا با پیروزی مقابل پالمیراس به این افتخار نائل آید هرچند که دیدار شب گذشته با نتیجه ۱-۰ به سود پالمیراس به اتمام رسید و سفید و مشکی‌پوشان سانتوس ناکام ماندند.

اتفاق جالب حضور این سرمربی با تی‌شرتی متفاوت بود که روی آن تصویر مریم مقدس و عیسی مسیح نقش بسته بود. او می‌خواست با توجه به اعتقادات مذهبی‌اش از پیامبر مسیحیان کمک بگیرد اما در درگیری‌ها و حواشی بوجود آمده در انتهای بازی اخراج شد. نکته دیگر آن‌ جاست اگر آن حواشی بوجود نمی‌آمد و داور وقت اضافه زیادی نمی‌گرفت دیگر پالمیراس در دقیقه ۹۹ به گل نمی‌رسید.

نکته عجیب‌تر این که کوکا در فینال لیبرتادورس سال ۲۰۱۳ سرمربی اتلتیکو مینیه‌رو در آرژانتین بود و تی‌شرتی مشابه لباس شب گذشته (با تصویر مریم مقدس) پوشیده بود اما دیدار فینال را باز هم به المپیای پاراگوئه واگذار کرده بود. او بازی برگشت را البته با برد پشت سر گذاشت و قهرمان شد.

1101