معصومی: شکست دادن سپاهان شخصیت خوبی به شهر خودرو داد/ هواداران صبور باشند

معصومی: شکست دادن سپاهان شخصیت خوبی به شهر خودرو داد/ هواداران صبور باشند

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال شهر خودرو گفت: شکست دادن سپاهان در اصفهان شخصیت خوبی به شهر خودرو داد و این برد روحیه بازیکنان را برای بازی‌های بعدی بیشتر خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، عرفان معصومی در خصوص بازی با سپاهان و پیروزی 3 بر یک شهر خودرو در اصفهان گفت: بازی خیلی خوبی بود و 3 امتیاز ارزشمند در خارج از خانه گرفتیم. با تمرکز بالا بازی را شروع کردیم و سپاهان را کنترل کرده بودیم ولی روی یک ضربه پنالتی گل خوردیم. زود به بازی برگشتیم و گل مساوی را زدیم، بعد از این گل هم نمایش خوبی داشتیم و در مجموع موقعیت زیادی به سپاهان ندادیم. در نیمه دوم هم خواسته‌های کادر فنی را در زمین به بهترین شکل پیاده کردیم و در مجموع به چیزی که شایستگی‌اش را داشتیم دست پیدا کردیم.

وی در خصوص پاس گلی که به احمد الجبوری داد، خاطرنشان کرد: در آن لحظه بازی با تساوی پیش می‌رفت که با کمک بچه‌ها یک پاس خوب به الجبوری دادم. در آن لحظه که توپ گل شد حس خوبی داشتم و روی همین تاکتیک هم کار کرده بودیم. خدا را شکر می‌کنم که با این پاس گل به تیمم کمک کردم و از این بابت خوشحالم.

معصومی گفت: قبلا هم گفته بودم که تیم ما نیاز به زمان دارد و نشان دادیم که با گذشت زمان نتایج بهتری کسب کنیم. اگر بیشتر حمایت شویم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت و می‌توانیم در جایگاه بسیار خوبی قرار بگیریم. شکست دادن سپاهان در اصفهان شخصیت خوبی به شهر خودرو داد و این برد روحیه بازیکنان را برای بازی‌های بعدی بیشتر خواهد کرد.

هافبک شهر خودرو عنوان کرد:‌ این برد را به هواداران مشهدی تقدیم می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم که صبور باشند چون شهر خودرو می‌تواند نتایج خوبی در هفته‌های آینده کسب کند.

7474