ابراهیمی: علیاری صددرصد تمارض کرد/ بازی سختی با نفت مسجدسلیمان داریم

ابراهیمی: علیاری صددرصد تمارض کرد/ بازی سختی با نفت مسجدسلیمان داریم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: اخراج مهاجم سایپا تصمیم درستی بود چرا که مجید علیاری در آن صحنه تمارض کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علیرضا ابراهیمی در خصوص برتری یک بر صفر گل‌گهر برابر سایپا گفت: نیاز مبرمی به 3 امتیاز این بازی داشتیم و در مسابقات قبل هم که امتیاز از دست دادیم شایسته برد بودیم. سایپا از لحاظ مالکیت توپ شرایط بهتری داشت ولی آنها موقعیتی نداشتند که دروازه ما را تهدید کنند. در طرف مقابل ما چند فرصت بسیار خوب داشتیم که روی یک صحنه به گل رسیدیم.

وی در خصوص اعتراض بازیکنان سایپا به داوری این بازی و مصاحبه‌ای که پیروز قربانی مربی تیم حریف بعد از بازی انجام داد، تاکید کرد: در حدی نیستم که در مورد حرف‌های قربانی نظر بدهم و در این زمینه باید مربیان یا مسئولان باشگاه صحبت کنند. در مورد داوری باید بگویم که هیچ مشکل خاصی وجود نداشت و تصمیمی هم گرفته نشد که تاثیرگذار باشد.

ابراهیمی در ارتباط با صحنه اخراج مجید علیاری اظهار داشت: تمام کارشناسان گفته‌اند که هیچ خطایی در آن صحنه رخ نداد، علیاری وقتی دید به توپ نمی‌رسد خودش را زمین انداخت که این یک تمارض صددرصد بود و داور هم کارت زرد دوم را به این بازیکن نشان داد. هر فردی باید با وجدان و انصاف خودش قضاوت کند.

مدافع گل‌گهر خاطرنشان کرد: به این برد نیاز داشتیم تا دوباره به جدول برگردیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم نتایج خوبی بگیریم. دیدار بعدی ما هم برابر نفت مسجدسلیمان است که واقعا تیم خوبی است. بازی سختی در پیش داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

7474