عکس؛ پز دادن مهاجم محبوب اوساسونا با بخیه‌های روی زانوهایش

عکس؛ پز دادن مهاجم محبوب اوساسونا با بخیه‌های روی زانوهایش

پایگاه خبری فوتبالی - برخورد شدید اسکیل "چیمی" آویلا با آدریادنه در تمرین اوساسونا به شدت برای هواداران تیمش آزاردهنده بود. در حقیقت چیمی که مهاجم محبوب هواداران اوساسونا است، پس از این برخورد دچار مصدومیتی شدید شد و چند ماه از میادین دور بود.

به گزارش فوتبالی، چیمی آویلا به دور از نگاه ها سعی کرد که ریکاوری کند. این مهاجم که مصدومیت های شدیدش را فراموش کرده است، اخیرا تصویر جالبی از خودش از هواداران اوساسونا منتشر کرده که در این تصاویر به نظر می رسد که به بخیه های روی زانوهایش افتخار می کند. در حقیقت به نظر می رسد که آویلا از این ضربات نیروی بیشتری پیدا کرده است و حالا با عطش بیشتری به میادین برمی گردد.

هواداران اوساسونا هنوز برای دیدن "کماندوی" محبوب خود درون زمین باید چند هفته منتظر بمانند اما او کوهی از انگیزه است. عملکردش در تمرینات و پیام هایش در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که او کوهی از انگیزه است. چیمی آویلا در تابستان 2019 به اوساسونا ملحق شد و تا سال 2023 با این تیم قرارداد بست که رقم فسخ قراردادش 25 میلیون یوروست. اوساسونا برای خرید وی از سن لورنزو 2.7 میلیون یورو هزینه کرد. این بازیکن که قبل از مصدومیت مورد توجه باشگاه هایی نظیر بارسلونا نیز قرار داشت، امیدوار است که هر چه زودتر برگردد و در پایان فصل در تیم اسپانیایی بدرخشد.

4125