خشم هواداران خرافاتی سانتوس از ستاره تیمشان به خاطر لمس جام

خشم هواداران خرافاتی سانتوس از ستاره تیمشان به خاطر لمس جام

پایگاه خبری فوتبالی - مارینیو پیش از بازی فینال لیبرتادورس میان سانتوس و پالمیراس به جام دست زد. این بار بر خلاف سال گذشته که گابی گل پس از دست زدن به توپ به جام رسید، طلسم دست زدن به جام باعث شد تا دست سانتوس از جام کوتاه بماند و خیلی از هواداران خرافاتی تیم سانتوس گفتند که مارینیو باعث شده که جام از دستشان برود.

به گزارش فوتبالی، مارینیو مهاجم سانتوس در این فصل عملکرد درخشانی داشته و یکی از ستارگان تیمش در مسیر فینال لیبرتادورس بود اما در ماراکانا شب خوبی نداشت و تکل های خشن بازیکنان حریف باعث شد تا در بخش قابل توجهی از بازی نتواند کیفیت مورد انتظار را ارائه بدهد.

در دوره گذشته فینال لیبرتادورس، گابی گل در حین ورود به ورزشگاه مونومونتال در لیما تصمیم گرفت که به جام دست بزند اما بر خلاف نظر خرافاتی ها، فلامنگو به قهرمانی رسید و گابی گل با دو گل، شب درخشانی داشت. 

به هر صورت مارینیو این بار نتوانست در پایان بازی جام را دوباره لمس کند و فقط در قبل از بازی این کار را کرد. خیلی از خرافاتی ها معتقدند که افرادی که قبل از بازی به جام دست می زنند، فرصت قهرمانی را از دست می دهند که این بار انها به حرفشان رسیدند و مارینیو برای خودش و تیمش سانتوس بدشانسی آورد.

4125