هفته دوازدهم لیگ یک/ هوادار در خرم آباد و مس در تهران؛ رقابت شانه‌ به شانه مدعیان

هفته دوازدهم لیگ یک/ هوادار در خرم آباد و مس در تهران؛ رقابت شانه‌ به شانه مدعیان

پایگاه خبری فوتبالی- دیدارهای هفته دوازدهم لیگ یک فوتبال روز دوشنبه برگزار می‌شود که دو تیم مدعی هوادار و مس کرمان این هفته خارج از خانه به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، هفته دوازدهم لیگ یک دوشنبه با انجام 9 مسابقه برگزار می شود. در حال حاضر دو تیم هوادار و مس کرمان با 21 امتیاز در رده های اول و دوم جدول لیگ قرار دارند و خود را مدعی شماره یک صعود به لیگ برتر نشان داده اند.

هوادار این هفته میهمان تیم یازدهم جدول خیبر خرم آباد است. تقابل عبدالله ویسی سرمربی خیبر با تیم رضا عنایتی دیدنی خواهد بود. خیبری ها اگر بتوانند سه امتیاز از حریف خود بگیرند در آنصورت هم جذابیت و حساسیت لیگ را در بالای جدول افزایش می دهند هم خودشان چندین پله در جدول لیگ صعود خواهند کرد و حتی شانس رسیدن به رده سوم جدول را هم خواهند داشت. 

مس کرمان دیگر تیم مدعی این هفته در تهران به مصاف بادران تیم رده هشتمی جدول لیگ خواهد رفت. مس هم کار راحتی مقابل این تیم تهرانی ندارد. استقلال خوزستان تیم رده سوم جدول هم به مصاف تیم شاهین شهردرای بوشهر می رود. تیمی که در رده دوازدهم جدول قرار دارد. سقوط تیم شاهین تا این رده جدول به هیچ وجه قابل پیش بینی نبود و قطعا بوشهری ها برای بازگشت به جمع مدعیان تلاش می کنند از تیم خوب استقلال خوزستان سه امتیاز را بگیرند.

شهرداری آستارا هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و در دربی گیلان ملوان را شکست داد تا اکنون در رده چهارم جدول جا بگیرد. آستارایی ها این هفته به مصاف تیم رده هفدهی قشقایی شیراز خواهند رفت که بردشان در این بازی قابل پیش بینی است مگر اینکه اتفلاق ویژه ای در بازی رخ بدهد.

پارس جنوبی جم تیم رده پنجمی لیگ به مصاف تیم سختکوش و جنگنده استقلال ملاثانی خواهد رفت در این بازی نیز آبی پوشان خوزستانی می خواهند توانایی های خود را اثبات کنند و به رده ای بهتر از دهمی برسند.

مسابقه تیم های ششم و هفتم جدول در مازندران هم دیدنی خواهد بود جایی که فجر سپاسی رده ششمی باید به مصاف رایکا بابل برود. فجری ها همواره در نیم فصل اول لیگ یک نتایج خوبی می گیرند اما در نیم فصل  دوم دچار افت می شوند. رایکا هم با نادر دست نشان تیمی با شخصیت و منسجم است که ادعای زیادی برای صعود ندارد.

ملوان تیمی که با حضور مازیار زارع و پژمان نوری قرار بود در قواره قهرمانی و مدعی اصلی در لیگ باشند اکنون در رده نهم جدول جا خوش کرده است. ملوانی ها هفته قبل دربی را هم باختند و این هفته به مصاف تیم خوشه طلایی ساوه خواهند رفت که حتی از میزبانی در شهر خود محروم است.

اسامی داوران هفته دوازهم لیگ یک:

دو شنبه ۱۳ بهمن ۹۹

قشقایی شیراز   - شهرداری آستارا

علی ابراهیمی – صادق رستمی – محمد درفشان – محمود صفائیان آزاد     

ناظر: رامین عرفانیان   

بادران تهران – مس کرمان  

مجید محمدی – حسن یوسفی – مجتبی غریب – بهمن ممشلی

 ناظر: محسن فریمانی

چوکا تالش – نود ارومیه   

مهدی نجار – حمید رضا آذرنیاد – میلاد قنبری – رسول اولیایی

ناظر: ایرج امین فر   

ملوان بندر انزلی – خوشه طلایی ساوه  

شهاب محمدی –  علی اکبر عظیم پور- میلاد لطفی– اصغر افروزه  

 ناظر: رضا سخندان  

پارس جنوبی جم – استقلال ملاثانی   

حمیدرضا همیراد – عدنان پیروی – مرتضی هوشیار – علی سام  

ناظر: فریدون اصفهانیان  

خیبر خرم آباد – هوادار تهران  

ناصر جنگی – مسلم رحیم خانی – بابک قلیزاده – رشید پردل

ناظر: ایرج ساعدی

آرمان گهر سیرجان – گل ریحان البرز

جواد بختیاری – حمید سبحانی – سجاد ایرانپور – مجتبی شجاعی

ناظر : مجید روغنی

رایکا بابل – فجر شهید سپاسی شیراز

محمد ممتاز – امیر امیری – علیرضا صیاد – مصطفی مناجاتی پور

ناظر: سعید بخشی زاده

استقلال خوزستان – شاهین شهرداری بوشهر

امیر ایار – محمد راهی – سیاوش باقر نژاد – سجاد یاری  

ناظر: صفدر احمدی

6641