اینتر 4-0 بنونتو؛ نراتزوری نفس به نفس روسونری با غرش لوکاکو

اینتر 4-0 بنونتو؛ نراتزوری نفس به نفس روسونری با غرش لوکاکو

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته‌ی بیستم از رقابت‌های سری آ ایتالیا، اینتر باز هم یک پیروزی دیگر به دست آورد تا همچنان در کورس رقابت با میلان برای صدر جدول باقی بماند و این شانس را داشته باشد تا بتواند در فرصت مناسب صدر جدول سری آ را از میلان بقاپد. شاگردان آنتونیو کونته در این فصل رویاهای بزرگی را در لیگ ایتالیا در سر می‌پرورانند.

به گزارش فوتبالی، اینتر در فصل گذشته‌ی لیگ ایتالیا، به همراه آنتونیو کونته با کسب تنها یک امتیاز کمتر از یوونتوس دوم شد و در این فصل به دنبال آن است تا بتواند به قهرمانی برسد و تا اینجای کار عملکرد خوبی داشته است و پا به پای میلان پیش رفته است و اکنون فاصله‌ی بسیار کمی نسبت به میلان دارد.

در این بازی، اینتر موفق شد با گل های  لوتارو مارتینز و روملو لوکاکو و یک گل به خودی از سوی بازیکن حریف به پیروزی برسد و سه امتیاز بازی را بدست بیاورد تا بتواند جایگاه خوبی را در جدول سری آ ایتالیا داشته باشد. کونته در مقطعی در خطر اخراج قرار داشت اما اکنون تیمش با نتیجه های خوبی که در سری آ گرفته است، شانس قهرمانی در این فصل را دارد و باید دید که ادامه‌ی روند آن‌ها در سری آ به چه شکل خواهد بود.

بدین ترتیب اینتر در هفته بیستم سری آ با نتیجه‌ی 4 بر 0 در خانه مقابل بنونتو به پیروزی رسید.

1470