منچسترسیتی 1-0 شفیلد یونایتد؛ سیتیزن ها انتقام شیاطین سرخ را گرفتند

منچسترسیتی 1-0 شفیلد یونایتد؛ سیتیزن ها انتقام شیاطین سرخ را گرفتند

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته‌ی 21ام لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی موفق شد در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه‌ی یک بر صفر شفیلد یونایتد را شکست دهد و سه امتیاز دیگر را بدست بیاورد. منچسترسیتی اکنون موفق شد انتقام منچستریونایتد را بگیرد چرا که شیاطین سرخ در اتفاقی عجیب در بازی قبلی خود در لیگ برتر مقابل شفیلد شکست خورده بودند. سیتیزن ها جایگاه خوبی در صدر جدول برای خود به وجود آورده‌اند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی سیتیزن ها موفق شدند با نتیجه‌ی یک بر صفر به پیروزی برسند. تک گل شاگردان گواردیولا را در این بازی گابریل ژسوس به ثمر رساند. این گل در دقیقه‌ی 9 و روی پاس فران تورس به ثمر رسید. در این دیدار، منچسترسیتی در دقایق مختلفی از بازی، فرصت های زیادی را از دست داد تا نتیجه برای منچسترسیتی با بردی مقتدرانه تر همراه نشود و آن‌ها یک پیروزی خفیف و آرام با نتیجه‌ی یک بر صفر مقابل شفیلد یونایتد داشته باشند، اما همین هم برای پیروزی و کسب سه امتیاز کافی بود.

در هر صورت باید دید که منچسترسیتی در ادامه‌ی راه به چه شکل عمل خواهد کرد و آیا می‌تواند در نهایت با بردن بازی های بعدی خود صدر جدول را حفظ کرده و قهرمان شود یا خیر.

1470