اعلام ترکیب آرسنال و منچستر یونایتد؛ شیاطین نباید بلغزند

اعلام ترکیب آرسنال و منچستر یونایتد؛ شیاطین نباید بلغزند

پایگاه خبری فوتبالی - از ساعت 21 امشب به وقت تهران، یک بازی حساس در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برگزار خواهد شد. این بازی که در چهارچوب هفته‌ی 21ام است و هم برای منچستریونایتد و هم برای آرسنال بازی مهمی به حساب می‌آید.

به گزارش فوتبالی، این بازی از این جهت برای منچستریونایتد مهم و حیاتی است که آن‌ها جایی برای لغزش ندارند چرا که باید به دنبال این باشند که فاصله‌ی امتیازی‌شان با تیم اول یعنی منچسترسیتی را کاهش دهند و این اختلاف زیاد نشود. منچستر زمانی در صدر جدول بود اما آن را به منچسترسیتی واگذار کرد و اکنون باید کم کم تلاش کند تا آن را بازپس بگیرد هر چند که این کار ساده نبوده و رقابت با منچسترسیتی پپ گواردیولا بسیار سخت است.

از طرفی آرسنال که با میکل آرتتا در این فصل شروع خوبی نداشت، پس از تقویت خود و بهبود روند نتیجه گیری‌اش اکنون به دنبال پیروزی مقابل منچستریونایتد است تا خودی نشان داده و از روز های بد فاصله بگیرد.

این بازی در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد.

ترکیب آرسنال برای این بازی بدین شرح است: لنو، بیرینگ، هولدینگ، داوید لوئیز، سدریک، پارتی، ژاکا، په په، اسمیت روو، مارتینلی، لاکازاته

منچستریونایتد با این ترکیب به میدان می‌رود: دخیا، لیندلوف، مگوایر، پوگبا، کاوانی، رشفورد، فرد، برونو فرناندز، شاو، ون بیساکا، مک تامینی

1470