بایرن مونیخ 4-1 هوفنهایم؛ بوندسلیگا جایی برای تاخت و تاز باواریایی‌ها

بایرن مونیخ 4-1 هوفنهایم؛ بوندسلیگا جایی برای تاخت و تاز باواریایی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته‌ی نوزدهم رقابت‌های بوندسلیگا، بایرن مونیخ در خانه موفق شد با نتیجه‌ی چهار بر یک هوفنهایم را شکست دهد و سه امتیاز دیگر را بدست بیاورد. شاگردان هانسی فلیک به نظر می‌رسد که در بوندسلیگا همچنان یکه تازی می‌کنند و علی‌رغم حذف از جام حذفی آلمان اما همچنان سنگر لیگ آلمان را در اختیار دارند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی رابرت لواندوفسکی در دقیقه‌ی 57 موفق شد حریف را باز کند. بواتنگ، توماس مولر و سرژ گنابری گل های دیگر بایرن مونیخ را در این بازی به ثمر رساندند. تک گل هوفنهایم را در این بازی آندره کراماریچ در دقیقه 44 به ثمر رساند اما این گل فایده‌ی خاصی نداشته و تاثیری روی روند بازی نگذاشت چرا که شاگردان هانسی فلیک در لیگ آلمان گردن کلفت تر از این حرف ها هستند و به این سادگی ها نمی‌توان از بایرن مونیخ در بوندسلیگا امتیاز گرفت.

 بایرن مونیخ اکنون با یک بازی بیشتر، 10 امتیاز بیش از تیم دوم جدول یعنی لایپزیگ دارد و باید دید که روندش به چه شکل ادامه خواهد داشت اما چیزی که واضح است این است که باواریایی ها با ادامه‌ی این روند باز هم قهرمانی های خود را تکرار خواهند کرد و می‌توانند به موفقیتی دیگر در لیگ آلمان برسند.

1470