گل دقیقه 25 پرسپولیس به یاد مهرداد میناوند

گل دقیقه 25 پرسپولیس به یاد مهرداد میناوند

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند اولین گل قرمزها برابر ماشین سازی را در دقیقه 25 و 19 ثانیه به ثمر برسانند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان پرسپولیس که در غم از دست دادن مهرداد میناوند پیشکسوت این باشگاه ناراحت و غمگین و با پیراهن مشکی به مصاف ماشین سازی رفتند در اتفاقی جالب و دراماتیک دقیقه 25 و در واقع 19 ثانیه پس از دقیقه 25 بازی و در حالی که حملات زیادی روی دروازه ماشین سازی داشتند موفق شدند دروازه شاگردان سعید اخباری را باز کنند و پس از این گل به یاد مهرداد میناوند با نشان دادن عدد 25 به چپ پای فقید این باشگاه ادای احترام کردند.

در صحنه گل، حرکت بازیکنان تیم پرسپولیس باعث شد تا میلاد سرلک در محوطه جریمه صاحب توپ شود. او پاس خود را به امیری داد و امیری دروازه خالی را به زیبایی گشود.

پیش از شروع بازی هم بازیکنان با پیراهنی که روی آن عکس مرحوم مهرداد میناوند نقش بسته بود و با پارچه نوشته‌ای در فراغ این پیشکسوت در زمین حاضر شده بودند..عکس تیمی پرسپولیس هم با حضور قاب عکسی از مهرداد میناوند بود تا آنها همچنان یاد پیشکسوت خود را زنده نگه دارند و تصویری خاطره انگیز از این بازی ثبت کنند.

7655