کومان درباره خرید گارسیا بارسلونا: حالا نیاید تابستان قطعا می‌آيد!

کومان درباره خرید گارسیا بارسلونا: حالا نیاید تابستان قطعا می‌آيد!

پایگاه خبری فوتبالی – رونالد کومان اعلام کرده اریک گارسیا، مدافع تیم سیتی اگر در فصل نقل و انتقالات فعلی به بارسلونا نپیوندد در تابستان به صورت بازیکن آزاد به بارسا خواهد پیوست.

به گزارش فوتبالی، کومان پیش از دیدار مقابل بیلبائو به خبرنگاران گفته: بارها در طول فصل گفته‌ام که امسال برای ما سالی است که در آن در حال تغییر هستیم و می‌خواهیم به بازیکنان جوان بها دهیم. بارسا در حال حاضر قرار نیست چیزهای زیادی را برنده شود. باید واقع‌ بین باشیم و شرایط تیم‌مان و تغییرات را در نظر بگیریم. همه چیز به یک بازیکن بستگی ندارد. ما همیشه باید برای جنگیدن آماده باشیم اما باید واقع بین باشیم.

سرمربی تیم بارسلونا در ادامه افزود:  خرید گارسیا؟ همیشه داشتن کسی که ترکیب‌مان را بهتر کند برای ما اهمیت دارد. اگر در ژانویه نشد،‌ سال آينده. این مسئله من را آزار نمی‌دهد زیرا خرید او وظیفه باشگاه است. بازیکنان نباید فکرشان را مشغول این داستان کنند زیرا ما هر روز با هم حرف می‌زنیم و تمرین می‌کنیم. مشکلی وجود ندارد. با پپ گواردیولا روز تولدش صحبت کردم اما درباره گارسیا حرفی نزدیم زیرا این مسئله در حیطه وظایف من نیست. او اگر حالا به تیم ما اضافه نشود قطعا تابستان به صورت بازیکن آزاد می‌آید.

1101