پرسپولیس دو - ماشین سازی یک| پیروزی سخت پرسپولیس مقابل ماشین سازی/ نوراللهی ناجی یحیی و قرمزها

پرسپولیس دو - ماشین سازی یک| پیروزی سخت پرسپولیس مقابل ماشین سازی/ نوراللهی ناجی یحیی و قرمزها

پایگاه خبری فوتبالی - این بازی که تحت تاثیر درگذشت مهرداد میناوند برگزار می‌شد، در نهایت با گل دقایق پایانی احمد نوراللهی به سود سرخ پوشان که در این دیدار به احترام پیشکسوت خود مشکی بر تن کرده بودند، به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 17 به مصاف ماشین‌سازی رفت که در پایان با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید و = به جمع مدعیان بالای جدول اضافه شد. شاگردان گل محمدی با این پیروزی 18 امتیازی شدند و در جایگاه ششم قرار گرفتند. ماشین سازی هم هم چنان قعرنشین است.

ترکیب پرسپولیس:
حامد لک، کمال کامیابی‌نیا، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک (75- مهدی شریفی)، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، احسان پهلوان(87- امید عالیشاه)، وحید امیری، مهدی عبدی


 ترکیب ماشین سازی:
مهدی اسلامی، مهدی رستمی، اکبر آفاقی(71- وحید نعمتی)، فرشاد اسدی، مهدی مومنی، پیمان بابایی (90- مهدی رحیمی)، محمدامین اسدی، ابوالفضل رزاق پور، منصور باقری، سیدمحمد حسینی، اتابک زارعی(78-رضا کریمی )

شرح گل:
پرسپولیس 1 - ماشین سازی 0 (وحید امیری- دقیقه 25): حرکت بازیکنان تیم پرسپولیس باعث شد تا میلاد سرلک در محوطه جریمه صاحب توپ شود. او پاس خود را به امیری داد و امیری دروازه خالی را به زییبایی گشود.

پرسپولیس 1 - ماشین سازی 1 (پیمان بابایی- دقیقه 83): محمد امین اسدی توانست پنالتی بگیرد و پیمان بابایی پشت توپ ایستاد. او به زیبایی حامد لک را فریب داد تا دروازه پرسپولیس باز شود و سرخ ها در آستانه از دست دادن امتیاز قرار گیرند.

پرسپولیس 2 - ماشین سازی 1 (دقیقه 90+3 - احمد نوراللهی): ارسال وحید امیری را نوراللهی به خوبی کنترل کرد و به زیبایی ضربه را تبدیل به گل کرد تا پرسپولیس دوباره پیش بیفتد.

کارت زرد:
منصور باقری (2+45) و رضا کریمی(90) از ماشین سازی

دقایق حساس:

دقیقه 8: شوت احمد نوراللهی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 21: بازیکنان تیم پرسپولیس در ضد حمله سریع صاحب توپ شدند. پاس احسان پهلوان به وحید امیری رسید و او به زیبایی توپ را به مهدی عبدی سپرد اما ضربه چکشی این بازیکن روی پایش جفت و جور نشد و به بیرون رفت.
دقیقه 35: حرکت عرضی پیمان بابایی به شوت او از پشت محوطه ختم شد اما این ضربه از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 40: سیامک نعمتی دو بازیکن ماشین سازی را دریبل زد و در آستانه محوطه شش قدم توپ را برای عبدی ارسال کرد اما سانتر محکم او به عبدی خورد و از مقابل دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 48: پیمان بابایی یک تنه به دل مدافعان پرسپولیس زد اما ضربه اش را از زاویه بسته لک به زیبایی گرفت.
دقیقه 57: پیمان بابایی دو بازیکن پرسپولیس را فریب داد و شوتزنی کرد اما ضربه اش با اختلاف بسیار زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 60: پاس از سمت چپ به احمد نوراللهی رسید او به صورت سرضرب از پشت محوطه جریمه ضربه زد که اسلامی آن را دفع کرد. در ادامه عبدی ضربه دوم را زد اما دروازه بان ماشین این توپ را هم سیو کرد.
دقیقه 73: ارسال سیامک نعمتی از روی نقطه کرنر با ضربه مهدی عبدی همراه شد که اسلامی توپ را گرفت.
دقیقه 74: شوت نعمتی را اسلامی دفع کرد.
دقیقه 86: ارسال روی دروازه ماشین سازی با ضربه عبدی همراه شد اما این توپ را هم اسلامی به زیبایی گرفت.

4731