بشاگردی در گفت و گو با فوتبالی: حالا یک نفس راحت کشیدیم!/ حضور حقیقی به من کمک کرده است

بشاگردی در گفت و گو با فوتبالی: حالا یک نفس راحت کشیدیم!/ حضور حقیقی به من کمک کرده است

پایگاه خبری فوتبالی- در بازی دیروز سایپا و گل‌گهر خبری از علیرضا حقیقی درون دروازه گل‌گهر نبود و مهرداد بشاگردی جای او را در ترکیب اصلی گرفت.

به گزارش فوتبالی،بشاگردی در خصوص پیروزی گل گهر مقابل سایپا گفت: بازی خوبی بود و خدا را شاکریم که با گل دقایق پایانی یونس شاکری توانستیم بر حریف پیروز شویم و نفس راحتی بکشیم! ما واقعاً به این برد نیاز داشتیم.

دروازه بان گل گهر که بعد از مدتها به جای علیرضا حقیقی درون دروازه قرار گرفت ادامه می دهد: من همیشه و در هر تیمی که بودم به تصمیمات سرمربی احترام گذاشته و می گذارم. در این چند هفته با نظر کادر فنی بازی نکردم و شاید خیلی ها انتظار نداشتند که آماده باشم اما می خواستم ثابت کنم که تمرینات بسیار خوبی انجام دادم و آمادگی کامل دارم و نتیجه گرفتن تیم گل گهر از همه چیز برایم مهم تر است. خوشحالم که توانستم سربلند بیرون بیایم و یک کلین شیت رقم بزنم. در خصوص حقیقی هم باید بگویم  حضور یک گلر با تجربه در تیم، به من هم کمک کرده است .

این بازیکن در خصوص این که چرا گل گهر اوایل فصل به عنوان یک مدعی ظاهر شد اما بعدش نتوانست نتایج خوبی بگیرد گفت: قرار نیست یک تیم همیشه ببرد. برخی مواقع به خاطر یکسری اتفاقات و بعضی اوقات هم به خاطر مسائل داوری آن طور که باید و شاید نتیجه نگرفتیم اما مهم این است که با این برد نشان دادیم می‌خواهیم باز هم به کورس برگردیم.

وی در خصوص قضاوت داور در دیدار با سایپا گفت: به نظر من اخراج علیاری درست بود چون داور کاملاً صحنه را دید و به نظرم بازیکن سایپا تمارض کرد.

بشاگردی در پایان در خصوص دیدار پیش رو با نفت مسجد سلیمان افزود: این تیم هر لحظه می‌تواند خطرناک باشد و در دیدار با استقلال هم خوب کار کرد ولی ما باید تا پایان نیم فصل حداکثر  امتیازات را جمع کنیم.

1122