خودروی شیک کورتوا در تمرین رئال مادرید؛ فراری 200 هزار یورویی

خودروی شیک کورتوا در تمرین رئال مادرید؛ فراری 200 هزار یورویی

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید در تمرین روز پنجشنبه با یک خودروی فراری شیک و مجلل به ارزش 200 هزار یورو حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، این مدل خودرو که "فراری رما" نام دارد، مدل سال 2020 است و با رنگ قرمز خود به شدت جلب توجه می کند. کورتوا که در حال حاضر به یکی از مهمترین بازیکنان رئال مادرید تبدیل شده بدین ترتیب با خودروی جدیدش حسابی به هواداران و هم تیمی ها پز داد.

رئال مادرید در حالی شنبه شب به مصاف لوانته می رود که در تلاش است تا اختلاف هفت امتیازی خود با اتلتیکوی صدرنشین را کم کند. هر چند که به نظر می رسد لالیگا برای رئال مادرید و بارسلونا غیرممکن شده اما هیچ کدام از دو تیم از تلاش دست نخواهند کشید و تلاش خواهند کرد تا اختلاف خود را با اتلتیکو کاهش بدهند. رئال مادرید پس از 28 روز در خانه بازی می کند و باید میزبان لوانته باشد که کورتوا در تلاش است تا دروازه تیمش را بسته نگه دارد تا به رئال مادرید برای کسب سه امتیاز خانگی کمک کند. رئال تا بازی با آتالانتا پنج بازی نه چندان سخت  در لالیگا دارد که هدف تیم کسب هر 15 امتیاز ممکن در این بازیهاست تا بتواند به تلاش برای دفاع از قهرمانی خود در لیگ اسپانیا ادامه بدهد.

4125