رجبی: مقابل پیکان از پیش برنده نیستیم/ حرف و حدیث در فوتبال ایران زیاد است

رجبی: مقابل پیکان از پیش برنده نیستیم/ حرف و حدیث در فوتبال ایران زیاد است

پایگاه خبری فوتبالی- مربی فولاد خوزستان گفت: نوع بازی پیکان در فصل جدید، ارائه یک بازی مستقیم است که این موضوع کارمان را سخت تر کرده و از پیش برنده نیستیم.

به گزارش فوتبالی، حمید رجبی، جمعه در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال پیکان در اهواز با تسلیت درگذشت مهرداد میناوند و آرزوی سلامتی برای علی انصاریان افزود: دیدار مقابل پیکان مانند دیگر بازی‌های لیگ امسال، سخت و سنگین است.

وی ادامه داد: امسال جایگاه تیم‌ها به هم نزدیک است اما تیم ما در مدت اخیر روند خوبی داشته و پیشرفت کرده است و به طور قطع از نیم فصل دوم به بعد شرایط تیم بهتر می‌شود.

مربی فولاد خوزستان اظهار داشت: پیکان در جدول جایگاه خوبی دارد، این تیم نوع خاصی بازی میکند و فکر می‌کنم کل برنامه آنها اوت دستی و ضربات ایستگاهی است که این موضوع  کار تیم‌ها را سخت می‌کند، اما ما برای این نوع بازی هم برنامه داریم و امیدوارم فردا بتوانیم برنامه‌های آقای نکونام را در زمین پیاده کنیم.

وی درخصوص برخوردهایی که بین نیمکت تیم‌ها به وجود می‌آید، افزود: اگرچه در لیگ امسال تنش هایی روی نیمکت ها وجود دارد اما فوتبال قانون دارد؛ داور چهارم کنار زمین است و می تواند اتفاقات را به داور وسط انتقال دهد، صحبت کردن مربیان درباره نیمکت تیم های مقابل یک حربه نخ نما است که قبلا هم در فوتبال ایران بوده و جدید نیست.

رجبی درباره وضعیت ایوب والی گفت: والی کاپیتان این تیم و بازیکن بزرگی است؛ او مصدومیت سنگینی را پشت سر گذاشته و حدود ۱۰، ۱۱ ماه از میادین دور بوده است؛ خوشبختانه روند بهبودی او به خوبی در حال سپری شدن است و امیدواریم در بازی‌های بعدی بتوانیم از والی بیشتر استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا برخی مربیان به سمت نیمکت پیکان نمی‌روند، بیان کرد: حرف و حدیث در فوتبال ایران زیاد است و همیشه این صحبت‌ها مطرح می شود ‌اما سعی می‌کنیم به مربیان تیم های دیگر احترام بگذاریم.

مربی فولاد خوزستان گفت: تیم های پایین و بالای جدول خیلی با هم اختلاف امتیازی ندارند و معتقدم هیچ تیمی از پیش برنده نیست؛ پیکان هم حریف قابل احترام و سختی است، امیدوارم فردا بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

دیدار تیم های فولاد و پیکان از ساعت ۱۷:۱۰ روز شنبه ۱۱ بهمن ماه در اهواز برگزار می شود.

4774