نویدکیا: در لیگ برتر بازی آسانی وجود ندارد/ هواداران ما از خانه‌های خود انرژی مثبت بفرستند

نویدکیا: در لیگ برتر بازی آسانی وجود ندارد/ هواداران ما از خانه‌های خود انرژی مثبت بفرستند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بارها به بازیکنان گفته‌ام که در لیگ برتر فوتبال ایران که هواداری در ورزشگاه حضور ندارد، دیگر بازی آسانی وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، محرم نویدکیا عصر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر شهرخودرو در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با تسلیت درگذشت مهرداد میناوند به خانواده او و آرزوی سلامتی برای علی انصاریان و تمام مبتلایان به کرونا اظهار داشت: بارها به بازیکنان گفته‌ام که در لیگ برتر فوتبال ایران که هواداری در ورزشگاه حضور ندارد، دیگر بازی آسانی وجود ندارد و تمام تیم‌ها می‌آیند که با آرامش بازی کنند و نتیجه بگیرند.

وی افزود: ما وقتی خارج از خانه به مصاف حریفان می‌رویم تلاش می‌کنیم با تمرکز بالا بازی کنیم. شهرخودرو تیم بسیار خوبی است که در یک‌سوم هجومی خود بسیار خوب عمل می‌کند و طبق آنالیزی که از بازی‌های این تیم داشته‌ایم، فکر می‌کنم کمی هم بدشانسی آورده است و می‌توانست نتایج بسیار بهتری کسب کند. شهرخودرو حتی در بازی‌هایی که شکست خورده موقعیت‌های بسیار خوبی روی دروازه حریفان ایجاد کرده است و قطعاً هم ما و هم بازیکنان سپاهان می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم و اگر اشتباه کنیم شهرخودرو تلاش می‌کند از این اشتباهات استفاده کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه شهرخودرو بازیکنان خوب و جوانی دارد، ادامه داد: این تیم در فاز هجومی و ضدحملات بسیار خوب است و سرعت تیمی آنها در یک‌سوم هجومی‌‌شان بسیار زیاد است و باید مراقب باشیم برابر این تیم به مشکل نخوریم.

نویدکیا درباره وضعیت سپاهان گفت: شرایط خوبی داریم و مصدومان ما همان بازیکنان قبلی هستند که خوشبختانه رضا میرزایی به تیم اضافه شده، تمرینات گروهی را آغاز کرده و وضعیت او روز به روز بهتر می‌شود. رسول نویدکیا تنها مصدوم ما است و سایر بازیکنان سرحال و آماده هستند.

وی بیان کرد: دو هفته پیش و قبل از بازی برابر پیکان هواداران سپاهان لطف داشتند و از مقابل هتل تا ورزشگاه همراه اتوبوس تیم آمدند. هواداران سپاهان می‌دانند که خیلی دوست‌شان دارم اما باید موضوعی را مطرح کنم. بیماری کرونا اتفاقات ناگواری را رقم زده و فکر نمی‌کنم هیچ مسابقه فوتبال و هیچ برد و باختی ارزش این را داشته باشد که خدای ناکرده یک نفر به خاطر آن به کرونا مبتلا شود. از طرف دیگر، دو هفته پیش برخی هواداران سپاهان با موتور جلوی اتوبوس ما حرکت می‌کردند که در یکی از پیچ‌های اتوبان یکی از آنها سُر خورد و دو موتورسوار زمین خوردند و خوشبختانه چون سرعت‌شان کم بود از زمین بلند شدند و دوباره راه افتادند، اما باید یک درصد احتمال دهند که خدای ناکرده اتفاقی برای آنها بیفتد و یک عمر پشیمانی برای ما، خودشان و خانواده آنها به بار بیاید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: از طرف دیگر ما باید آن مسیر را در 20 دقیقه طی می‌کردیم اما 55 دقیقه در راه بودیم که برای تیمم حس خوبی ندارد چون دیر به ورزشگاه می‌رسیم و بازیکنان و من دچار استرس می‌شوند. سال‌های سال برای سپاهان بازی کرده‌ام و می‌دانم هواداران چه احساسی به تیم دارند اما از آنها خواهش می‌کنم اگر واقعاً تیم‌شان را دوست دارند، به خاطر این سه دلیلی که گفتم این مورد را رعایت کنند و از خانه‌های خود برای تیم محبوب‌شان انرژی مثبت بفرستند. ما نیز تلاش می‌‌کنیم به خاطر آنها در زمین با تمام وجود بازی کنیم تا هواداران سپاهان خوشحال شوند.

نویدکیا درباره برنامه‌اش برای مهار بازیکنان تأثیرگذار حریف مانند قاسمی‌نژاد اضافه کرد: گروهی متشکل از همکارانم تشکیل داده‌ام و نه‌تنها مسابقه تیمی که هفته بعدی با آن بازی داریم، بلکه تمام مسابقات لیگ را در تمام هفته‌ها آنالیز می‌کنیم و نقاط قوت تیم‌ها، بازیکنان تأثیرگذار و وضعیت هجومی و دفاعی آنها را بررسی می‌کنیم و تلاش داریم از اتفاقاتی که ممکن است برابر هر تیم برای ما بیفتد مراقبت کنیم، اما این فوتبال است و اینکه بخواهیم تمرکز خود را صرفاً بر یک بازیکن معطوف کنیم، در فوتبال شدنی نیست اما تلاش می‌کنیم نقاط قوت حریفان را بشناسیم که از آن ناحیه ضربه نخوریم و از نقاط ضعف رقبا هم استفاده کنیم.

وی گفت: امیدوارم بازی خوبی برابر شهرخودرو انجام دهیم. شهرخودرو فوتبال خوبی ارائه می‌دهد که یک حُسن است. این تیم تلاش می‌کند بازی‌سازی خود را پله به پله از عقب زمین رو به جلو دنبال کند که فکر می‌کنم برای ما که دوست داریم با همین سبک بازی کنیم، شیوه خوبی باشد. با این نوع بازی هر دو تیم شانس دارند امتیاز کامل این دیدار را کسب کنند. امیدوارم دیدار فردا بازی خوبی از آب درآید و همه از دیدن آن لذت ببرند.

4774