پاشایی:‌ جنگ پیکان و فولاد نابرابر است/ امیدوارم حرمت‌ها حفظ شود

پاشایی:‌ جنگ پیکان و فولاد نابرابر است/ امیدوارم حرمت‌ها حفظ شود

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال پیکان گفت: تیم ما جنگ نابرابری از لحاظ بودجه و امکانات با فولاد دارد.

به گزارش فوتبالی، حسین پاشایی درباره دیدار پیکان با فولاد خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: فولاد یکی از تیم‌هایی است که امکانات خوب و قوی در اختیار دارد. شاید بتوان گفت دو تیم جنگ نابرابری از لحاظ امکانات و بودجه دارند. تیم ما با وجود خوب و منسجم بودنش مقابل فولاد دو بازیکن محروم دارد و چهار بازیکن مان هم به دلیل سرماخوردگی شدید نمی‌توانند پیکان را همراهی کنند.

وی افزود: با تمام این مسائل خیلی مصمم و باانگیزه آماده دیدار فردا هستیم و امیدوارم با انجام دادن یک بازی خوب بتوانیم به اهداف خود مقابل فولاد برسیم.

مربی تیم فوتبال پیکان درباره شلوغ بودن برخی نیمکت‌ها توضیح داد: وقتی یک مربی به دلیل فشار بازی کنار زمین دچار استرس باشد امکان به وجود آمدن مشکل وجود دارد اما امیدوارم در بازی با فولاد و پیکان حرمت‌ها حفظ شود و نیمکت تیم مقابل برای حریف مشکل ساز نشود. حرمت‌ها راه و روش دوستی را ایجاد می‌کند. خیلی دوست داریم بازی خوب به پایان برسد.

پاشایی درباره اینکه آیا برای کسب یک امتیاز به مصاف فولاد می‌روند، پاسخ داد: برای کسب سه امتیاز برنامه ریزی کرده ایم. هرچند از لحاظ مهره دچار کمبود هستیم اما خیلی خوب روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده‌ایم. امیدواریم کارهای تمرین شده را به خوبی انجام بدهند و با برد زمین را ترک کنیم.

وی درباره غایبان پیکان مقابل فولاد گفت: حسین پورامینی و ابراهیم صالحی محروم هستند. متاسفانه چهار بازیکن هم سرمای شدید خوردند و نمی توانند تیم را همراهی کنند. امیدوارم بینندگان از تماشای دیدار پیکان و فولاد لذت ببرند و به خاطر بی‌احترامی‌ها مشکلی به وجود نیاید.

4774