نوازی: خودمان باشیم، می‌توانیم سپاهان پرمهره را ببریم

نوازی: خودمان باشیم، می‌توانیم سپاهان پرمهره را ببریم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: بازی با تیمی مانند سپاهان با مهره‌های فراوان، قدمت زیاد و نتایج خوبی که در لیگ امسال کسب کرده است، مانند سایر مسابقات‌مان بسیار سخت است.

به گزارش فوتبالی، محمد نوازی عصر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر سپاهان اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، با تسلیت درگذشت مهرداد میناوند و آرزوی سلامتی برای علی انصاریان و مردم ایران اظهار داشت: بازی با تیمی مانند سپاهان با مهره‌های فراوان، قدمت زیاد و نتایج خوبی که در لیگ امسال کسب کرده است، مانند سایر مسابقات‌مان بسیار سخت است و در دیدار فردا باید اهداف تاکتیکی و تمرینی خود را با آرامش دنبال کنیم.

وی افزود: در صورتی که بخواهیم و اهداف تمرینی خود را در زمین پیاده کنیم قطعاً می‌توانیم پیروز بازی باشیم.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو ادامه داد: همان‌طور که گفتم بازی سختی با سپاهان داریم اما اگر خودمان باشیم و انگیزه‌ای که در بازی‌های قبلی خود داشتیم را برابر سپاهان نیز داشته باشیم می‌توانیم 3 امتیاز این دیدار را به دست آوریم. فکر می‌کنم شانس هم کمی دخیل است و اگر شانس با ما یار باشد می‌توانیم فردا بازی خوبی ارائه دهیم.

نوازی درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: فکر نمی‌کنم بازیکن محرومی داشته باشیم اما حسن جعفری، فرامرزی و روح‌الله سیف‌اللهی مصدوم هستند و در بازی فردا حضور ندارند که امیدوارم هرچه زودتر سلامتی خود را به دست آورند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران عزیز شهرخودرو ممنونم و برای تمام هم‌وطنان نیز آرزوی سلامتی دارم.

4774