علیپور: فقدان میناوند برای جامعه فوتبال و پرسپولیسی‌ها دشوار است

علیپور: فقدان میناوند برای جامعه فوتبال و پرسپولیسی‌ها دشوار است

پایگاه خبری فوتبالی- عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: میناوند یک الگو، پیشکسوت و هوادار متعصب پرسپولیس بود که فقدانش برای جامعه فوتبال و پرسپولیسی‌ها بسیار دشوار است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «غلامعلی محمدعلیپور» اظهار داشت: مرحوم مهرداد میناوند، یک الگو، پیشکسوت و هوادار متعصب برای باشگاه بود که لازم است درگذشت او را به خانواده‌اش، همسرش، هم تیمی‌های وی که در ادوار مختلف در کنار او حضور داشتند، هواداران متعصب پرسپولیس و اعضای باشگاه تسلیت بگویم.

علیپور ادامه داد: باشگاه وظیفه خودش می‌داند برای گرامیداشت او اقدامات ویژه‌ای انجام بدهد که آنرا عملی خواهد کرد. میناوند پرافتخار، متعصب و غمخوار پرسپولیس بود و باید یادش به بهترین نحو گرامی‌داشته شود.

وی افزود: میناوند سال‌ها قبل با ترانسفر به اروپا درآمد کلانی را نصیب باشگاه کرد و بعد از آن نیز طلبش را بخشید که این اقدامات بسیار ارزنده است. او به شدت متعصب بود و هر مشکلی برای باشگاه ایجاد می‌شد، نگران بود و پیگیری می‌کرد. این تعصب او برای ما با ارزش است، چراکه او واقعا همراه تیم بود.

علیپور تاکید کرد: معتقدم عشق او و هواداران، دو طرفه بود و جای تاسف است او در جوانی از دست رفت. در این شرایط کرونایی امکانش نبود مراسم تشییع و یادبود مناسبی در خور شان وی گرفته شود، اما حتما در دیدارهای پرسپولیس و روزهای آتی برنامه‌هایی برای گرامی‌داشت میناوند داریم.

وی در ادامه برای «علی انصاریان» آروزی بهبودی کرد و گفت: صبح پیگیر وضعیت او شدم که بنظر می‌رسد شرایطش امیدوار کننده است. از مردم می‌خواهم برای سلامتی او دعا کنند تا هرچه زودتر به شرایط زندگی عادی بازگردد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس سپس به «وحید امیری» بابت درگذشت یکی از نزدیکانش تسلیت گفت و ادامه داد: امیدوارم جامعه فوتبال و ورزش کشور دیگر با چنین غم‌هایی روبرو نشوند تا قهرمانان و الگوهای خود را در جوانی از دست بدهند.

7474