واکنش تند سرپرست مس رفسنجان به اعتراض آبادانی ها

واکنش تند سرپرست مس رفسنجان به اعتراض آبادانی ها

پایگاه خبری فوتبالی- از روز گذشته بحث محل اسکان تیم صنعت نفت آبادان در رفسنجان پیش از دیدار مقابل مس، حاشیه های فراوانی را در آستانه این بازی حساس ایجاد کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، آبادانی ها معتقدند تنها هتل استاندارد شهر رفسنجان، یعنی هتل هیلان برای اسکان این تیم با آنها همکاری نکرده و نفتی ها به همین دلیل با گلایه های فراوان شهر کرمان را برای اسکان انتخاب کردند. پست اینستاگرامی تقریبا تند سیروس پورموسوی، سرمربی صنعت نفت هم اوج گلایه های این باشگاه از شرایط میزبانی رفسنجان بود.

تیمی که تا به حال از تیم های گل گهر سیرجان، تراکتور، سپاهان، نفت مسجد سلیمان و ماشین سازی میزبانی کرده و به جز بازی اول مقابل گل گهر که رفسنجانی ها هتل را برای میزبانی از تیم امیر قلعه نویی کاملا تخیله کردند، در 4 مسابقه دیگر رفسنجانی ها با تیم میهمان بدون مشکل در هیلان اقامت داشتند و حتی این تیم ها از نحوه میزبانی مس ابراز رضایت و قدردانی کردند.

علی حیدررضایی، سرپرست مسی ها در واکنش به حاشیه های ایجاد شده پیش از دیدار مقابل صنعت نفت و ناراحتی آبادانی ها از عدم همکاری هتل هیلان برای اسکان این تیم صحبت های جالبی انجام داد. او گفت:"من فکر می کنم مصاحبه و دفاعیات شب گذشته آقای جلالی، مدیر هتل هیلان تمام واقعیت ماجرا را روشن کرد.

متاسفانه باشگاه صنعت نفت برای ررزو اتاق در این هتل فقط دو روز قبل از بازی اقدام کرده که خب نیازی به توضیح نیست که این زمان برای رزرو بهترین هتل یک شهر کوچک که مسافران زیادی هم دارد، بسیار دیر است. ضمن آنکه هتل هیلان یک هتل خصوصی است و مسؤلیت اتاق های این هتل با ما نیست. ما همین حالا که در این هتل مستقر هستیم، دقیقا به اندازه تمام بازی های قبلی که میزبان بودیم اتاق داریم و در سایر اتاق های هتل مهمان های دیگری حضور دارند.

ما در این دو سه روز حتی حاضر شدیم مربیانمان به صورت کاملا فشرده و 6 نفره در اتاق ها ساکن شوند تا باز هم بتوانیم از اتاق های خودمان کم کنیم و به تیم نفت ابادان بدهیم. شاید همه یادشان باشد که ما در اولین میزبانی مان در لیگ در هفته دوم میزبان تیم گل گهر سیرجان بودیم و به خاطر راحتی این تیم هتل محل اقامت مان که بخشی از حق میزبانی مان بود را به طور کامل تخلیه کردیم و به شهر کرمان رفتیم. یعنی به نوعی در شهر خودمان تبدیل به تیم میهمان شدیم اما اجازه ندادیم تیم گل گهر از میزبانی در شهر مهمان نواز رفسنجانی نارضایتی داشته باشد. همین حالا حاضریم با وجود قصور 100 درصدی و ضعف اجرایی مسؤلان باشگاه صنعت نفت بازهم همین کار را بکنیم و به کرمان برویم تا تیم صنعت نفت به هیلان بیاید اما به هیچ وجه اجازه نمی دهیم میزبانی و میهمان نوازی مردم عزیز شهر و باشگاه بزرگ مس رفسنجان زیر سوال برود، چون این اتفاق را توهین مستقیم به خودمان و شهرمان میدانیم."


حیدررضایی ادامه داد:"ما هفته بعد با تیم شهر خودرو در مشهد بازی داریم و از یک هفته قبل هتلمان را در این شهر رزرو کرده ایم. بعد از آن با پرسپولیس در تهران مسابقه خواهیم داد و هتل مان در این شهر هم از حالا مشخص و رزرو شده است. به نظر من کاملا واضح و مشخص است که مجموعه سرپرستی یک تیم از چند روز و حتی چند هفته قبل برای رزرو هتل محل اقامت تیمش در شهر میزبان اقدامات لازم را انجام بدهد اما متاسفانه این اتفاق از سوی باشگاه صنعت نفت اتفاق نیفتاده؛ بنابراین آنها به هیچ وجه حق ندارند سهل انگاری خودشان را گردن ما بیاندازند.

ما کیفیت میزبانی مان را در همین مدت ثابت کرده ایم و می توانید درباره شرایط میزبانی ما از باشگاه های بزرگ سپاهان و تراکتور و سایر تیم هایی که به شهر ما سفر کرده اند سوال کنید. من از آقای سیروس پورموسوی، سرمربی محترم باشگاه صنعت نفت هم به شدت گلایه دارم. خیلی بهتر بود که ایشان به جای گذاشتن پست در اینستاگرام، کوتاهی بخش اجرایی تیمش در یک کار ساده و مرسوم را پیگیری کند.

ما هفته بعد با شهرخودرو، بعد با پرسپولیس و بعد از آن با ذوب آهن بازی داریم اما تیم ذوب آهن از چند روز قبل با هتل هیلان مکاتبه و اتاق های خود را رزرو کرده است. یک کار حرفه ای و البته کاملا ساده.

بازهم تاکید می کنم ما برای تیم هایی که قدم به شهر مهمان نواز رفسنجان می گذارند احترام ویژه ای قایل هستیم و هر کمکی از دستمان برای بیاید برای اقامت آرام و بدون مشکل برای آنها انجام می دهیم اما به هیچ وجه اجازه نمی دهیم که کسی بخواهده با توهین، بی احترامی و افترا به مردم شهر رفسنجان و باشگاه بزرگ صنعت مس میزبانی ما را زیر سوال ببرد. آن هم در ماجرایی که کاملا ساده که ما هیچ نقشی در آن نداریم و به یک مدیریت روتین در باشگاه های حرفه ای باز می گردد."

7474