آشوبی: نمی‌توان از عبدی انتظار داشت کل بار خط حمله را به دوش بکشد

آشوبی: نمی‌توان از عبدی انتظار داشت کل بار خط حمله را به دوش بکشد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس معتقد است سرخپوشان نیاز مبرم به یک هافبک بازیساز و یک مهاجم هدف دارند. این نتایج و کمبود‌ها اصلا به معنی ضعف فنی تیم و کیفیت پایین بازیکنان نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، فرزاد آشوبی در خصوص وضعیت شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس نفرات تاثیرگذاری را در این فصل از دست داده است. آنها در ابتدای فصل توانستند روند خوبی که داشتند را حفظ کنند اما بعد از فینال آسیا و جدا شدن بشار رسن، نداشتن یک مهاجم شش‌دانگ و همچنین شروع مصدومیت‌ها در خط دفاع باعث شد نتوانند روند رو به رشد خود را حفظ کنند.

وی افزود: تا زمانی که جایگزین مناسبی برای این بازیکنان به پرسپولیس نیاید مشکلات تیم برطرف نخواهد شد. بسیار سخت است که تیم شما فاقد یک بازیکن بازیساز و طراح در میانه میدان و یک مهاجم باتجربه در خط حمله باشد و از شما توقع نتیجه‌گیری داشته باشند. پرسپولیس هنوز هم بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد اما یک مجموعه برای موفقیت نیاز به این دارد که تمام ابزار و ارکان مجموعه به درستی سر جای خود قرار گرفته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با نقاط ضعف این تیم تصریح کرد: سرخپوشان نیاز مبرم به یک هافبک بازیساز و یک مهاجم هدف دارند. این نتایج و کمبود‌ها اصلا به معنای ضعف فنی تیم و کیفیت پایین بازیکنان نیست.

آشوبی درباره عملکرد مهدی عبدی در پرسپولیس عنوان کرد: عبدی بازیکن باکیفیت و آینده‌داری است، بازیکن جوانی که نیازمند کسب تجربه است و در حال حاضر نمی‌توان از او انتظار داشت که کل بار خط حمله تیم را به تنهایی به دوش بکشد. مطمئنا در سال‌های آینده عبدی جزو بهترین مهاجمان ایران خواهد شد.

وی در واکنش به بازگشت احتمالی ترابی به پرسپولیس گفت: برگشت ترابی اتفاق بسیار خوبی است و می‌تواند به پرسپولیس بسیار کمک کند. ترابی با توجه به قراردادی که داشته، می‌توانست جدا شود و این رفت و برگشت‌ها در فوتبال طبیعی است و هیچ ایرادی ندارد.

آشوبی در پایان در خصوص تغییرات هیئت مدیره خاطرنشان کرد: اتفاقی که در سطوح مدیریتی مجموعه می‌افتد باید به بهبود شرایط پرسپولیس کمک کند و تیم را به سمت آرامش سوق دهد. امیدوارم این تغییرات باعث اتفاقات خوب در باشگاه پرسپولیس باشد.

7474