عکس؛ حرکات موزون عجیب و غریب رونالدو در تبلیغ عطر!

عکس؛ حرکات موزون عجیب و غریب رونالدو در تبلیغ عطر!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، یک برند عطر برای خودش دارد که به کریستیانو رونالدو لگاسی مشهور است و مارک CR7 بر روی آن است. رونالدو علاوه بر فوتبال، همواره از شهرت خود در جهت کسب درآمد و فروش محصولات مختلف استفاده کرده است و خودش برندی برای عطر و پوشاک دارد.

به گزارش فوتبالی، در تازه ترین تیزر تبلیغاتی که کریستیانو رونالدو در آن برای تبلیغ محصولات عطر برند خود یعنی همان CR7 حضور دارد، حرکات موزونی را به شکل جالبی انجام می‌دهد. او در ابتدا بخشی از آن ها را به یک نفر که به نظر مربی رقص است تمرین کرده و سپس آن‌ها را اجرا می‌کند. 

از توپی جالب هم در این تبلیغ استفاده می‌شود که رونالدو با آن حرکات نمایشی انجام می‌دهد. این توپ که درخشان است، تداعی کننده‌ی شکل ماه است که رونالدو حرکاتی فری استایل با آن انجام می‌دهد.

رونالدو فعالیت های تبلیغاتی گسترده‌ای دارد و شبکه‌های اجتماعی او به خصوص صفحه‌اش در اینستاگرام درآمد بالایی دارد به طوری که گفته می‌شد او از این شبکه‌ی اجتماعی درآمدی بالاتر از دستمزد دریافتی‌اش در یوونتوس دارد و به نظر می‌رسد که از شهرتش به بهترین شکل در حال استفاده و کسب درآمد برای خودش است.

1470