صحنه‌ای از بازی بارسلونا که یاد ژاوی و اینیستا را زنده کرد؛ آن‌ها برگشتند؟

صحنه‌ای از بازی بارسلونا که یاد ژاوی و اینیستا را زنده کرد؛ آن‌ها برگشتند؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در بازی خود در کوپا دل ری موفق شد با نتیجه‌ی دو بر یک رایو وایکانو را شکست داده و راهی دور یک چهارم نهایی رقابت‌ها کوپا دل ری شود. با توجه به حذف رئال مادرید و اتلتیکو مادرید از این رقابت‌ها، آبی و اناری پوشان شانس بالایی برای قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها دارند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این بازی ابتدا با یک گل از حریف خود عقب افتاد اما پس از آن لیونل مسی با عملکرد خوب خود توانست بازی را برگرداند. روی صحنه‌ی گل اول بارسلونا، فرنکی دی یونگ ابتدا با پاسی زیبا گریزمان را صاحب توپ کرد و او هم در ادامه‌ی کار لئو مسی را در موقعیت دروازه خالی قرار داد و گل تساوی آبی و اناری پوشان به ثمر رسید. اما نکته‌ای که در این صحنه وجود داشت، پاس در عمق عالی و زیبای فرنکی دی یونگ بود. هافبکی که مورد اعتماد رونالد کومان قرار داشته و عملکرد خوبی در بارسلونا دارد و به نظر می‌رسد تبدیل به بازیکنی کلیدی شده است.

پاس زیبای او روی این صحنه در شبکه‌های اجتماعی سوژه شده و بسیاری از کاربران او را با ژاوی و اینیستا مقایسه کرده و دوران طلایی آن‌ها را خاطر نشان می‌کنند و معتقدند که دی یونگ هم می‌تواند به آن سطح برسد و به نوعی یاد آن‌ها را زنده کند.

1470