داوری که از کرونا برگشته بازی بارسلونا را قضاوت می‌کند

داوری که از کرونا برگشته بازی بارسلونا را قضاوت می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - شیوع ویروس کرونا، تاثیرات انکار ناپذیری روی جهان فوتبال داشته است به طوری که در فصل گذشته‌ی فوتبال اروپا شاهد قرنطینه‌ای حدودا سه ماهه بودیم و پس از آن هم رقابت‌ها به طور فشرده در تابستان برگزار شدند و فرمت عجیبی به خود گرفتند که بی سابقه بود.

به گزارش فوتبالی، علاوه بر دور بودن تماشاگران از استادیوم ها و همچنین ابتلای بازیکنان و مربیان به بیماری کرونا که جنبه‌هایی اجتناب ناپذیر از شیوع این ویروس در کل دنیا و تاثیراتش بر فوتبال بوده است، به نظر می‌رسد که داوران هم به بیماری کرونا مبتلا می‌شوند چرا که اکنون آنتونیو ماتئو لاهوز، داور سرشناس اسپانیایی، چندی پیش به بیماری کرونا دچار شده بود. این داور معمولا قضاوت دیدار های حساسی را بر عهده داشته است و اکنون که از بیماری کرونا بهبود یافته است قضاوت بازی بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو در این هفته از رقابت‌های لالیگا را بر عهده خواهد داشت.

لاهوز در لیست داوران بین‌المللی هم قرار داشته و در سطح لیگ قهرمانان اروپا و بازی های ملی هم قضاوت ‌کرده است. او اکنون با سپری کردن دورانی در قرنطینه کاملا بهبود یافته است و دیگر کرونا ندارد و قضاوت بازی بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو بر عهده او خواهد بود.

1470